امروز؛

محدوديت ترافيکي در آزادراه تهران-قم

امروز در آزادراه تهران ـ قم در استان قم محدوديت ترافيکي اجرا مي شود.

به گزارش سرويبس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به منظور جمع آوري سازه نگهبان پل راه آهن واقع در کيلومتر 5 ، امروز دوشنبه از ساعت 8 صبح تا 16  در آزادراه تهران ـ قم به صورت رفت و برگشت محدوديت ترافيکي اجرا مي شود.

باند غربي آزادراه قم ـ تهران (تهران به سمت قم) از تقاطع غيرهمسطح علي آباد (کيلومتر 50) تا عوارضي قم ـ‌ تهران بسته خواهد شد.

رانندگاني که قصد سفر از تهران به سمت قم را دارند بايد از تقاطع علي آباد از آزادراه وارد جاده قديم شوند و ادامه مسير دهند.

باند شرقي آزادراه قم ـ‌ تهران (قم به سمت تهران) از مبدأ‌ بهشت معصومه (س) تا تقاطع مجتمع مهتاب کيلومتر 20 بسته است.

مرکز مديريت راههاي کشور از رانندگاني که قصد سفر از قم به سمت تهران را دارند ، خواسته است از تقاطع غيرهمسطح بهشت معصومه (س) از آزادراه وارد جاده قديم شوند و ادامه مسير دهند.

همه وسايل نقليه باربري (کاميون ، کاميونت، تريلر) که قصد سفر از استانهاي جنوبي به سمت تهران را دارند در زمان بسته بودن مسير بايد از طريق جاده سلفچگان ، ساوه ، تهران تردد کنند.

 آزادراه تهران ـ‌ کرج به صورت رفت و برگشت واقع در استانهاي تهران ،‌ البرز به دليل احداث تقاطع غيرهمسطح کاروانسراي سنگي (2) از روز شنبه تا سه شنبه از ساعت 23 تا 4 بامداد روز بعد حدفاصل فرديس تا ورداورد مسدود و محورهاي قديم و مخصوص تهران ـ کرج به صورت رفت و برگشت به عنوان مسير جايگزين اعلام مي شود./عب
برچسب ها: محدودیت ، ترافیک ، آزادراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار