عليرضا سجادپور فرد جايگزين خود را يكي از مديران سرپرست در سازمان سينمايي معرفي كرد.

عليرضا سجادپور معاون امور سينمايي فعاليتهاي سمعي و بصري در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص دلايل استعفاي خود گفت: همانطور كه در نامه من به شمقدري، به وضوح آمده علاقه و اشتياق اصلي من بازگشت به دنياي تهيه و توليد است.
وي افزود: نزديك به 40 ماه است مسئوليت اداري سنگيني برعهده داشتم كه شبانه روز در روزهاي تعطيل و غير تعطيل بسيار پرهيجان مشغول به كار بودم.
سجادپور تصريح كرد: به من حق بدهيد به علاقه قبلي خود برگردم و سعي كنم با استفاده از اين فرصت محدود براي رسيدگي به توليداتي كه مدت ها ذهنم را مشغول كرده بپردازم.
وي اظهار داشت: دلايل استعفاي من به جز اين هيچ دليل ديگري ندارد و مطلقاً به مسئله سينما آزادي نيز مرتبط نمي شود.
وي در اين خصوص تصريح كرد: اصل درخواست استعفاي من خيلي قبل از طرح اين مباحث بود و زماني كه اين تحليل را در يك رسانه ديدم فوق العاده براي من خنده دار بود كه چه موضوعي را به چه چيزي ديگري ارتباط داده اند.
سجادپور عنوان كرد: من پيش از اينكه پشت ميز خدمت كنم در دنياي خصوصي به توليد و ساخت فيلم مشغول بودم تعادي سريال فيلم سينمايي و توليدات ديگر حاصل زندگي هنري من بود.
وي افزود: به هر حال بعد از اين همه سال كار اداري به شدت احساس نياز مي كنم كه مجدداً به دنياي توليد برگردم و به عنوان سينماگر بخشي از علايقم را در آنجا به مرحله ظهور برسانم.
وي در خصوص جايگزيني خود در اين سمت اظهار داشت: من عملا يك هفته است كه از اين سمت كنار رفتم ولي چون شمقدري در پي نوشت استعفا نوشتند تا جايگزيني فرد ديگري اين مسئوليت را به عهده بگيريد در حال حاضر تا آمدن فرد ديگري كارم را ادامه مي‌دهم.
وي تصريح كرد: چند روزي در خدمت دوستان هستم تا كارها طبق روال پش برود و از دور خارج نشود اميدوارم تا چند روز آينده فرد جايگزين انتخاب بشود.
سجادپور در خصوص فرد جايگزين اظهار داشت: به فرد تازه اي از بيرون انتخاب خواهد شد و يا شايد يكي از مديران سرپرستي اين سمت را به عهده بگيرد كه من خود احتمال دوم را بيشتر ميدانم.
وي در خصوص اظهار نظر هادي منبتي در خصوص ادامه عدم حواله كردن به سينما آزادي، به جشنواره سينما نخواهيم داد خاطرنشان كرد: مطمئن باشيد جشنواره فيلم فجر با نهايت استحكام شكوه بدون هيچ مزاحمتي برگزار خواهد شد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار