امام جمعه گلوگاه گفت: قرآن کریم، سرمنشا همه تحولات اجتماعی، نخستین منبع تشریع نظام‌نامه تربیتی و رهاننده انسان از ظلمت است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الاسلام حسین رستمی اظهار داشت: قرآن کریم سرمنشا همه تحولات اجتماعی، نخستین منبع تشریع نظام‌نامه تربیتی و رهاننده انسان از ظلمت است، گفت: مسابقات قرآن کریم فرصتی مناسب برای شناساندن نکات عمیق قرآنی به جوانان است.

رستمی با تقدیر از اهتمام مسئولان و دست‌اندرکاران این رویداد فرخنده و بزرگ بیان داشت: بهره‌گیری از این فرصت، نیازمند برنامه‌ریزی اصولی، سازماندهی و بسیج تمامی امکانات در این راستا است.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم، سرمنشا همه تحولات اجتماعی، نخستین منبع تشریع نظام‌نامه تربیتی و رهاننده انسان از ظلمت است.

رستمی تنها راه نجات و سعادت بشر را توسل به آیات و معارف الهی دانست و یادآور شد: آموزه‌های قرآنی باید به صورت عملی در جزء جزء زندگی مسلمانان جاری و ساری باشد.

امام جمعه گلوگاه به هجمه وسیع دشمنان اسلام به کلام خداوند اشاره کرد و عنوان داشت: هر اقدامی که برای معرفی و شناساندن قرآن کریم به جامعه و نسل جوان به‌ویژه در این مقطع جنگ نرم صورت گیرد، مطلوب است و برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم مازندران از این نظر فرصتی بزرگ به شمار می‌رود.

رستمی مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران را فرصتی استثنایی برای شناساندن آموزه‌ها و نکات عمیق قرآنی به مردم ولایی و قرآن دوست استان به ویژه جوانان دانست و اظهار داشت: باید با پوشش کامل رسانه‌ای مردم ولایتمدار استان را از لحظه لحظه این رویداد خجسته بهره‌مند کرد./ج1

برچسب ها: ساری ، قرآن ، گلوگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.