مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان استان کرمان نیازمند تجهیز است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار محمدرضا حسنی‌سعدی در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با تعدادی از جانبازان 70 درصد اظهار داشت: 18 هزار و 300 جانباز در استان کرمان حضور دارند.

وی تصریح کرد: جانبازان قطع نخاع استان کرمان در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند اما پس از گذشت بیش از 20 سال بر روی ویلچر هنوز وفادار به انقلاب و نظام اسلامی هستند و بانشاط در صف اول راهپیمایی‌های مختلف حضور دارند.

حسنی‌سعدی با بیان اینکه مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخش جانبازان در تمام استان‌ها در حال ساخت است، افزود: این مرکز در استان کرمان در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع طراحی شده است.

وی بیان کرد: یکی از بلوک‌های مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان استان کرمان ویژه بخش توان‌بخشی است که با حدود 2 هزار متر مربع ساخته شده، اما هنوز تجهیز نشده است.

حسنی‌سعدی خواستار پیگیری بحث تجهیز مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی جانبازان استان کرمان از سوی مجلس شورای اسلامی شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس همچنین از حضور 202 جانباز 70 درصد در استان کرمان خبر داد و افزود: 50 نفر از این جانبازان قطع نخاع و 21 نفر نابینا از دو چشم هستند.

حسنی‌سعدی افزود: کمیته‌ای برای مناسب‌سازی ادارات استان کرمان با حضور معاون استاندار کرمان و بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و بهزیستی تشکیل شده که وضعیت مناسب‌سازی در سازمان‌های مختلف را بررسی می‌کند.

وی از اعزام 7 هزار نفر از اعضای خانواده معزز شهدا و ایثارگر به مشهد مقدس خبر داد و ابراز داشت: پس از گذشت 20 سال یک واحد مسکونی با هفت سوئیت در مشهد مقدس برای استفاده خانواده معزز شهدا و جانبازان خریداری شده است./ج1

برچسب ها: کرمان ، جانباز ، ایثارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.