هفت دوربین نظارتی کنترل سرعت در محورهای استان نصب می شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : یکی از موثر ترین روش های نظارت مستمر بر وقایع و رویدادهای جاده ای، استفاده از دوربین های نظارت تصویری است.

نصرالله نژاد افزود : این دوربین ها با فراهم کردن اطلاعات تصویری، تصمیم گیری و اطلاع رسانی به موقع در حوادث و رویدادهای جاده ای را امکان پذیر می کند.

وی تصریح کرد : اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران به عنوان یکی از ادارات پیشرو در کشور در این زمینه، نسبت به مکان یابی و ایجاد سایت های نظارت تصویری در راههای مواصلاتی استان بر اساس اهمیت محور، حجم تردد عبوری، تغییرات جوی و آب و هوایی، میزان حوادث جاده ای اقدام کرده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران گفت : 25 سایت دوربین نظارت تصویری در راههای مواصلاتی استان به بهره برداری رسیده و تصاویر این دوربین ها در مرکز مدیریت اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران دریافت می شود.

به گفته نصرا... نژاد هفت سایت دوربین نظارتی این اداره کل در محورهای هراز، فیروزکوه، کندوان و سایت های نظارتی در پنج محور استان تا پایان امسال نصب و راه اندازی می شود./ع


برچسب ها: نصب ، دوربین ، نظارتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.