مرورگر کروم ويژه آندرويد قادر به همگام سازي صفحات وب علامت گذاري شده و محبوب کاربر بين ابزارهاي مختلف است؛ اين برنامه مي تواند حتي زبانه هاي باز در مرورگر را تشخيص دهد.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران:

روزگاري گوشي هاي آندرويدي ابزاري حرفه اي محسوب مي شد اما امروزه در دست هر کودک و بزرگسالي مي توانيد محصولي را بيابيد که نشان دوست داشتني آندرويد را يدک مي کشد. حال چطور مي توان از اين گجت ها کمال بهره را برد و تمام ظرفيت هاي آن را به کار گرفت؟در اين مطلب 10برنامه معروف و محبوب آندرويدي را معرفي مي کنيم.

برنامه MINT؛ حسابداري با طعم نعناع:Mint برنامه اي است که چوب خط حساب و کتاب بانکي، کارت هاي اعتباري، بدهي ها، مطالبات و سرمايه گذاري هاي شما را در خود نگه مي دارد.به گزارش THE VERGE ،اين برنامه رايگان تمام اطلاعات مالي شما را به صورت خصوصي نگهداري مي کند و آن ها را به طور خلاصه در اختيارتان قرار مي دهد؛ به طوري که با يک نگاه مي توانيد از چند و چون اوضاع اقتصادي تان مطلع شويد.

مرورگر کروم؛ گوگل در گوگل:بدون شک استفاده از مرورگر محبوب گوگل کروم در سيستم عامل محبوب اين شرکت لذت خاص خود را دارد.به گزارش zoomit، مرورگر کروم ويژه آندرويد قادر به همگام سازي صفحات وب علامت گذاري شده و محبوب کاربر بين ابزارهاي مختلف است؛ اين برنامه مي تواند حتي زبانه هاي باز در مرورگر را تشخيص دهد و در ابزار موبايل نيز به همان ها دسترسي پيدا کند. نمايش صفحات وب در اين برنامه بسيار عالي است. تنها مشکل اين است که بايد از آندرويد 4 و بالاتر استفاده کنيد تا قادر به نصب کروم باشيد. البته سرعت بارگذاري کروم آندرويدي برخلاف نسخه روميزي، کمي کندتر از مرورگر پيش فرض آندرويد است .

بازي الکس: از جمله بازي هاي محبوب آندرويدي مي توان به Amazing Alex اشاره کرد که طرفداران زيادي در سراسر جهان دارد. در اين بازي قرار است به کمک هوش، استعداد و نبوغ ذاتي خودمان به الکس در تميز و مرتب کردن اتاقش کمک کنيم و دستگاه هاي عجيب و غريبي بسازيم! اين بازي دوست داشتني پس از پرندگان خشمگين توانسته است نظر مساعد کاربران و منتقدان بسياري را به خود جلب کند.

Swiftkey / Swype؛ صفحه کليدهاي حرفه اي و راحت:از مزيت هاي انکارناپذير سيستم عامل آندرويد مي توان به تغيير صفحه کليد مجازي آن اشاره کرد، مزيتي که هنوز iOS اپل – جدي ترين رقيب – از آن غافل است! به همين دليل شاهديم که صفحه کليدهاي متنوعي براي آندرويد دوست داشتني تهيه شده است که از آن بين، Swype به کاربر اجازه مي دهد تا نوک انگشت خود را روي کليدها بکشدو به سادگي تايپ کند. برنامه  Swiftkey نيز از قدرت بالايي در تصحيح لغات و پيشنهاد بهره مي برد.

Pocket؛ بعد من را بخوان:در اندک زماني پس از نصب برنامه  Pocket، شما هم عاشق آن خواهيد شد. اين نرم افزار آندرويدي ابزار عالي براي مطالعه  آفلاين خبرها و مطالب گوناگون است. به کمک Pocket مي توانيد مقالات دلخواه را به صورت آفلاين ذخيره کنيد و هر زمان که وقت داشتيد - حتي بدون اتصال به اينترنت – به مطالعه  آن بپردازيد. Pocket برنامه رايگاني است که از ظاهر زيبا و به روزرساني خودکار مطالب بهره مي برد.

مي توانيد با استفاده از قابليت «اشتراک گذاري» که در وب سايت هاي گوناگون وجود دارد، استفاده و مقالات را در گجت آندرويدي خود ذخيره کنيد.

Snapseed؛ عکاسخانه اي تمام عيار:Snapseed يک برنامه  فوق العاده جذاب و رايگان براي ويرايش تصاوير و عکس هاست .گر چه سازگارشدن با Snapseed قدري زمان مي برد، اما پس از آشنايي با آن مي توانيد به راحتي کنتراست، اشباع رنگ و... تصاوير خود را تنظيم کنيد.به تازگي نيز شرکت گوگل اين برنامه را خريداري کرده است، پس مي توانيد در کنار تمام قابليت هاي برنامه از يکپارچه سازي هميشگي محصولات اين جست وجوگر اينترنتي نيز بهره مندشويد.

Eye in the Sky؛ گزارش آب و هواي آندرويدي:Eye in the Sky برنامه آندرويدي است که از ظاهر زيبا و دوست داشتني، همچنين ابزارک هايي با قابليت شخصي سازي بهره مي برد. اين نرم افزار کاربردي رايگان به خوبي خود را با محيط سيستم عامل آندرويد سازگار کرده است و انتخابي هوشمندانه در اين حوزه به شمار مي رود.

Rdio يا Spotify؛ تجربه  تازه شنيدن موسيقي :Rdio کارآيي بهتري دارد و مي تواند فايل هاي موسيقي دوستان شما را نيز نشان دهد، در حالي که تجربه  شنيدن موسيقي، بيشتر در Spotify وجود دارد.

Flick Note :اگر هنوز از برنامه هاي يادداشت برداري آندرويدي استفاده نکرده ايد ، همين حالا Flick Note را نصب کنيد. اين نرم افزار رايگان آندرويدي يکي از بهترين گزينه ها براي يادداشت برداري در سيستم عامل گوگل به شمار مي رود. Flick Note داراي ظاهري بسيار ساده است.

Light Flow؛ اينجا چراغي روشن است:اگر جلوي گوشي آندرويدي تان چراغ LED کوچکي وجود دارد، مي توانيد با نصب برنامه  Light Flow از تمام ظرفيت  هاي اين چراغ کوچک رنگي براي بهره مندي از قابليت هاي آندرويد استفاده کنيد. Light Flow برنامه کاربردي است که مي تواند در مواقع گوناگون رنگ بندي چراغ فوق را با توجه به رويدادهاي گوشي تان نمايش دهد. مي توانيد رنگ خاصي را به امور کاري، پيامک هاي دريافتي و... اختصاص دهيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار