رئیس مجلس در دیدار با مسئولان سازمان زندان‌های استان قم، یادآور شد: طرح مشاوره درمانی زندانیان باید گسترش پیدا کند.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی امروز (یکشنبه ۱۰ دی) با مدیرکل سازمان زندان‌های استان قم و معاونان وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
وی در این دیدار پس از شنیدن مشکلات زندان‌های استان قم درباره حل مشکلات خانواده زندانیان گفت: باید راهکارهایی برای حل مسائل و مشکلات این خانواده‌ها پیدا کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در موضوع امور زندانیان به ویژه زندانیان استان قم انجام شده، افزود: طرح مشاوره و درمان که براساس مبانی دینی درباره زندانیان استان قم صورت گرفته است، طرح خوبی است و باید گسترش پیدا کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های مدیرکل سازمان زندان‌های استان قم مبنی بر کاهش تخصیص "بودجه سایه"، تصریح کرد: بودجه این بخش در کل کشور کاهش پیدا کرده است اما در سازمان زندان‌ها "بودجه سایه" بسیار مهم است که باید در این زمینه استثنا قائل شد.

در ادامه قطبی مدیرکل سازمان زندان‌های استان قم با ارائه آمار در زمینه‌های مختلف به بیان برخی از مشکلات سازمان زندان‌های استان قم پرداخت.
 
در این دیدار همچنین درباره طرح روان‌درمانی که از سال ۸۳ در زندان‌های استان قم شروع به کار کرده است، توضیحاتی داده شد، که با اجرای این طرح میزان بازگشت به جرم در میان زندانیان به زیر ۲ درصد کاهش پیدا کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: لایجانی ، زندان ، مجلس ، قم ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار