رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای شوراي اسلامی شهر دستجرد قم، گفت: می‌توان با ایجاد تسهیلات کمک‌های ویژه‌ای در بخش تعاونی‌ها ایجاد کرد و بهتر است طرح‌هایی در این زمینه آماده شود تا با همکاری یکدیگر این طرح‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی صبح امروز (یکشنبه دهم ديماه) با اعضای شورای اسلامی شهر دستجرد قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
وی در این دیدار پس از شنیدن مشکلات عمرانی و زیربنایی شهر دستجرد، گفت: نامه‌ای درباره مشکلات این شهر نوشته شود تا از طریق وزیر راه و شهرسازی پیگیری لازم به عمل آید.

رئيس مجلس شوراي اسلامي درباره حل مشکلات اشتغال و تولید شهر دستجرد و مسائل بخش دامداری گلخانه‌ای این شهر افزود: مطالعات لازم در زمینه اشتغال این شهر انجام شود تا  نوع سرمایه‌گذاری‌ها برای رونق تولید و اشتغال‌زایی مشخص شود.

لاريجاني با تاکید بر ایجاد سرمایه‌گذاری‌های تعاونی در منطقه، تصریح کرد: می‌توان با ایجاد تسهیلات کمک‌های ویژه‌ای در بخش تعاونی‌ها ایجاد کرد و بهتر است طرح‌هایی در این زمینه آماده شود تا با همکاری یکدیگر این طرح‌ها مورد بررسی قرار گیرد.

محمدحسین محمدمیرزایی رئیس شورای اسلامی شهر دستجرد با بیان این که این شهر زیرساخت‌های اولیه را دارد، تاکید کرد: مسکن مهر یکی از مشکلات اصلی این شهر است و نیاز است تا رشد و توسعه شهر بیشتر صورت بگیرد چرا که این شهر یکی از نقاط گردشگری استان قم به حساب می‌آید.

وی با بیان این که مشکل مسکن مهر این منطقه به علت قیمت زمین آن است افزود: بررسی‌های کوی گلستان این منطقه بخشی از مشکلات مسکن مهر شهر دستجرد است که با پیگیری‌های احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس جزء برنامه‌های علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی قرار دارد، امیدواریم تا قیمت زمین براساس مسکن مهر براساس قیمت منطقه‌ای انجام شود.

در این جلسه محمدحسین محمدمیرزایی، رحمانی، خاکی و ابوالحسنی از اعضای شورای اسلامی شهر دستجرد حضور داشتند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار