مدافع تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز گفت: در آستانه دیدار با پیکان شرایط ما خوب است و فقط محمد ابراهیمی را به دلیل محرومیت همراه خودمان نداریم.

محمد نصرتی مدافع تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: در آستانه بازی با پیکان در تبریز شرایط ما خدارا شکر خوب است و مشکل خاصی نداریم برای این دیدار خانگی فقط محمد ابراهیمی را به دلیل محرومیت همراه خودمان نداریم اما بقیه بازیکنان سرحال و آماده منتظر این بازی هستند.

وی افزود: پیکان بازی قبلی اش را باخته و برای جبران مافات به تبریز می آید آنها صد در صد به امید کسب امتیاز به مصاف تراکتور سازیم می آیند و همین مساله شرایط را برای ما سخت می کند اما تیم ما هم برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید این بازی خانگی راببرند ما م داینم که وقتی مسابقات آسیایی تراکتورسازی شروع شود، تمرکزمان روی لیگ برتر کمتر می شود به همین دلیل الان باید امتیازات لازم را جمع کنیم تا در ادامه لیگ به مشکل نخوریم.

وی در ادامه گفت: فوتبال غیر قابل پیش بینی است و نمی توان گفت پیکان هیچ شانسی برای پیروزی در این دیدار ندارد به هر حال آنها مربی با انگیزه و بازیکنان خوبی دارند اما سعی می کنیم این بازی خانگی را ببریم تا فاصله مان با صدر جدول کمتر شود.

مدافع تراکتورسازی تبریز اضهار داشت: هواداران تراکتورسازی خیلی به ما کمک می کنند آنها باید بدانند که بازیهای بسیار حساسی در پیش داریم و اگر از ما قهرمانی می خواهند باید مثل یک تیم قهرمان ما را همراهی و حمایت کنند تا بتوانیم خواسته شان را برآورده کنیم تراکتور سازی پتانسیل باید به خوبی استفاده کنیم تا موفق شویم.

وی افزود: در لیگ امسال تیم های استقلال، سپاهان و تراکتور سازی تبریز شانس خوبی برای قهرمانی دارند و هر کدام از این 3 تیم از فرصت های خوب بهتر استفاده کنند قهرمان لیگ خواهند شد.

وی در ادامه گفت: علی کفاشیان زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیده و بهترین فدراسیون آسیا در سال 2012 شد و الان هم قول میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2019 را از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته است نباید زحمات کفاشیان و همکارانش در فوتبال ایران نادیده بگیریم امیدوارم میزبانی جام ملت های آسیا محقق شود اما این مساله بستگی به ورزشگاههای ما دارد در حال حاضر ما تنها 3 استادیوم خوب داریم و تا سال 2019 باید ورزشگاههای خوبی بسازیم تا به بهترین شکل ممکن در این تورنمنت بزرگ عمل کنیم.

نصرتی در پایان گفت: میزبانی جام ملت های آسیا قطعا اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ما خواهد بود و به این بهانه مجبور می شویم یک سری کارها را در فوتبال ایران درست کنیم برگزاری جام ملت های آسیا به رشد پیشرفت فوتبال ما کمک می کند و در بحث جذب اسپانسر و درآمد زایی هم برای فوتبال ما خوب است./با

برچسب ها: مدافع ، پیکان ، محمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار