صفائيان از برگزاري ليگ سافت بال بانوان در آينده نزديک خبر داد و اظهار داشت: درصدد ارتقا و گسترش رشته تي‌ بال در استان‌هاي سراسر کشور هستيم.

صفائيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در سومين جلسه گردهمايي و هم انديشي کميته هاي بيس بال و سافتبال در خصوص تقويت زير ساخت‌هاي اين رشته و گسترش رشته تي بال در همه استان‌هاي سراسر کشور بحث و تبادل نظر انجام داديم و دستاوردهاي مهم نيز به دست آورديم.

وي ادامه داد: علاوه بر گسترش رشته پايه اي تي بال، در خصوص مديريت مالي و شرايط بحران و هم چنين راه اندازي ليگ بانوان نيز مسائل و مطالبي بيان شد و تصميماتي نيز در اين خصوص اعمال شده است.

صفائيان افزود: تي بال پايه رشته بيس بال است متاسفانه علي رغم اهميت اين رشته اما فقط 3 استان تي بال فعال هستند و ساير استان ها در اين بخش فعال نيستند.

وي افزود: انجمن بيس بال و سافت‌بال همانند ساير رشته هاي ورزشي در بخش هاي با مشکلات فراواني مواجه است به دليل کمبود فقر مالي ، متاسفانه علي رغم دعوت کشورهاي خارجي براي حضور در مسابقات، امکان اعزام ورزشکاران را نداريم .

صفائيان تصريح کرد: در سومين هم انديشي قرار شده است تا کميته هاي استان ها در بخش هاي خود کفا اسپانسرهاي مناسب براي حفظ رشته بيس بال و سافت بال در استان هاي خود جذب کنند تا ورزشکاران اين حوزه دچار بي رغبتي نشوند.

گفتني است؛ در سومين جلسه هم انديشي مسئولان کميته بيس بال و سافت‌بال حميد رضا عاصمي رئيس انجمن نيز شرکت داشته است./مح

برچسب ها: انجمن ، فدراسیون ، صفائیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار