در گوشه و کنار سالن های والیبال که در روزهاز پایانی هفته درگیر مسابقات لیگ بانوان هستیم برخی مربیان در خصوص عملکرد ضعیف تیم ملی سخن می گویند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شنیده ها حاکی از آن است که برخی مربیان فعال در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور در طول تمرینات آماده سازی تیمهای خود خطاب به بازیکنانشان عملکرد تیمملی را بیار ضعیف عنوان می کنند.

آیا این مربیان نمی دانند با این حرکت تیم ملی را زیر سوال برده و دیگر بازیکنان انگیزه خود را برای قدرت نهایی و بهره گیری از نهایت تونمندیها یشان از دست می دهند چون تصور آنها با توجه با این صحبت ها از تیم ملی یک تیم ضعیف و غیر حرفه ای است.

این موضوع که تیم ملی والیبال بانوان نتوانسته در مسابقات آسیایی نتایج قابل قبولی را کسب کند امر نیست غیر قابل انکار، ولی آیا این اندک مربیان مخالف تیم ملی از سطح کیفی مسابقات و حریفان دختران ایرانی و حتی چگونگی حضور و آماده سازی آنها مطلع هستند؟!!

صدیقه کعبی زاده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مربیان تیمهای والیبال استانی  ما باید واقع بین باشند تیم ملی برای حضور موفق و مطلوب در مسابقات آسیایی زحمات زیادی کشیده است، اما بازیکنان و دختران ایرانی از نظر قدرت و تجربه به هیچ عنوان با دیگر حریفان حاضر در پیکارهای قهرمانی قاره کهن قابل مقایسه نسیتند.

نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان تصریح کرد: برخی مربیان فعال والیبال بانوان نباید با گفته ها و مصاحبه های خود زحمات تیم ملی را زیر سوال ببرند من به عنوان مسئول بخش بانوان از انتقاد سازنده استقبال می کنم ولی اجازه نمی دهم مربیانی که کارنامه قابل قبولی در والیبال بانوان ندارند تیم ملی را تا با حد زیر سوال برده و ارزش آن بکاهند.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی مربیان که در حد تیمهای باشگاهی هم اطلاعات فنی و حرفه ای ندارند و به راحتی در مورد تیم ملی نظرات غیر کارشناسانه می دهند./مح

برچسب ها: پایانی ، والیبال ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار