استاندار سمنان اطاعت و تبعيت از ولايت فقيه را موجب پيشرفت و مقابله با دسيسه هاي دشمنان توصيف كرد.

 
 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  از مركزاطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش دكتر رهي عصر روز شنبه  در نشست صميمي وزير آموزش و پرورش با فرهنگيان شهرستان هاي سمنان و مهدي شهر  با اعلام اينكه افتخارم معلمي است اظهار كرد؛ وزير آموزش و پرورش در زمان حضور در مجلس شوراي اسلامي همواره حامي مقام معظم رهبري بود .
 
 وي با اشاره  به اينكه اطاعت از ولايت فقيه موجب رشد و عامل مقابله با دسيسه هاي دشمنان است، افزود: در مسير ولايت فقيه معلمان ازبقيه قشرهاي كشور پيشرفته ترند.
 
دكتر رهي با اشاره به اينكه مردم ايران ولايت مداري و تبعيت از ولايت فقيه  راانتخاب كرده اند ، افزود: اين مسير صراط مستقيم ، راه شهدا و راه رسيدن به خداوند است .  
 
استاندار سمنان به اشاره به هشت سال جنگ تحميلي افزود: زماني دشمنان و مخالفان جنگ تحميلي را  براي ضربه زدن به نظام مقدس اسلامي به راه انداختند و امروز تهاجم فرهنگي ، ايجاد فتنه و تحريم را در پيش گرفته اند .
 
وي تدابير مقام معظم رهبري ( مدظله العالي )  راموجب حفظ نظام جمهوري اسلامي در برابر فتنه دانست و تصريح كرد:  آموزش دروس مختلف  به دانش آموزان با هدف نزديكي دانش آموزان به خداوند ارائه مي شود.
 
 شايان ذكر است ، در انتهاي اين مراسم استاندار سمنان به جهت تدوين و تصويب سند تحول بنيادين و و اجراي 290 اقدام تحولي از وزير آموزش و پرورش تقدير كرد .  /ل
برچسب ها: اطاعت ، تبعیت ، پیشرفت ، مقابله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار