پس از انصراف تیم گاز فجر از لیگ برتر جودو، جواد محجوب بازیکن المپیکی این تیم با پاس ثامن الحجج قرار داد بست.

جواد محجوب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: فکر می کنم به دلیل مشکلات مالی تیم گاز فجر که تیمی با عملکرد خوب هم بود از لیگ انصراف داد البته ما در جلسه قرعه کشی هم شرکت کرده بودیم.

وی ادامه داد: ما سال گذشته به دلیل اینکه سرباز بودم عضو تیم نیروی زمینی شدم اما در لیگ های 88و 89 سابقه حضور درتیم پاس ثامن الحجج را دارم پیش از این آنها با نام پاس خراسان در لیگ شرکت می کردند.

محجوب در پاسخ به اینکه آیا تغییر تیم باشگاهیش در لیگ از نظر رقم قرار داد برای وی ایجاد مشکل نکرد گفت: خیر، این موضوع برای من فرقی ندارد با من تماسی گرفتند و اعلام کردند که تیم گاز فجر امسال در لیگ نیست من هم با پاس ثامن الحجج قرار داد امضا کردم این تیم همان رقم قرار دادی را به من خواهند داد که پیش از این  با گاز فجر به توافق رسیده بودم.

جودوکاران وزن منفی 100 کیلو گرم کشورمان در خصوص تمرین پیش از بازی هفته لیگ همراه تیم پاس ثامن الحجج بیان کرد: دوشنبه شب 11 دی ماه همراه تیم به تهران می آییم ودر باشگاه پاس تهران چند جلسه تمرین می کنیم تا تیمیان برای حضور در بازی هفته اول لیگ هماهنگ باشد البته از آنجا که در اردوی تیم ملی هم با یکدیگر تمرین کرده ایم تا حدود زیادی هماهنگ هستیم.

محجوب درباره اردوی تیم ملی جودو گفت: اردوی تهران روز پنج شنبه 7 دی ماه به پایان رسید خوشبختانه اردوی خوبی بود و تمرینات خوبی رانیز پشت سر گذاشتیم وبرای مسابقات گرجستان آماده هستیم./مح

برچسب ها: انصراف ، ثامن ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار