با توجه به بروز مشکلات ارزی برای دانشجویان بورسیه داخل و خارج هم اکنون حکم 200 دانشجوی بورسیه داخلی، پرداخت مقرری 6 ماه دوم دانشجویان شاغل در خارج از کشور و حکم 5 دانشجوی متقاضی بورسیه خارج از کشور امضا شد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي  باشگاه خبرنگاران:  طي پیگیری های خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص بحث بورسیه و ارز دانشجویی مطلع شدیم که طی ارائه نامه هایی به مسلمی نائینی مدیر کل اداره بورس دانشجویان خارج وزارت علوم گویا مشکل این دانشجویان بورسیه داخل و خارج از کشور تا اندازه ای حل شده است.

بنابراین گزارش، طی نامه ای به مسلمی نائینی بیش از 200 حکم جدید بورس دانشجویان دکتری داخل تاکنون امضا شده چنانچه احکام صادر بورس داخل قبلی نیز که تا تاریخ مرداد ماه 91 بود اعتبار آن ها انجام  و اسامی دانشجویان در حال تحویل به نماینده دانشگاه های بورس برای پرداخت به آن ها صورت گرفته است.

البته این پیگیری ها تنها در خصوص دانشجویان بورس داخل موثر نبوده بلکه  نامه دوم مقرری 6 ماه دوم سال 91 دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور توسط اداره کارشناسی صادر و طبق گزارش امور مالی سازمان تعدادی از دانشجویان با دادن وکالتنامه به بستگان در ایران مقرری را دریافت و تعدادی نیز با مراجعه حضوری نسبت به دریافت و تعدادی نیز با مراجعه حضوری نسبت به دریافت مقرری خود اقدام کرده و مقرری مابقی دانشجویان توسط امور مالی سازمان حواله خواهد شد.

بر اساس این گزارش و با توجه پیگیری های مجدد خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص دانشجویان بورسیه دکتری خارج از کشور گویا طی نامه ای حکم 5 نفر متقاضیان بورسیه دکتری خارج از کشور با تقبل 3 ماه هزینه تحصیلی و بلیط رفت که پرونده آن ها کامل بود نیز امضا شد./ع2
برچسب ها: بورس ، دانشجو ، دانشگاه ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار