دبير جامعه اسلامي دانشجويان ملاير مهمترين شاخصه حماسه 9 دي را احساس مسئوليت خواند و گفت: مردم در اين زمان احساس کردند که نظام و کشور متعلق به خودشان است، لذا ملت ايران براي اين نظام هزينه‌هاي هنگفتي را پرداخته‌اند.

کامران زارعي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت حماسه 9 دي اظهار داشت: ملت ايران در حماسه 9 دي ثابت کرد همواره پشتيبان ولايت فقيه و ارزش‌هاي دين بوده و براي حفظ دستاوردهاي انقلاب حاضر به تحمل هر نوع سختي است.

وي ادامه داد: هتک حرمت دشمن به اعتقادات ديني مسلمانان به خصوص فرهنگ عاشورا و قيام سيد الشهدا(ع) مسلمانان را خشمگين کرد که باعث بوجود آمدن حماسه 9 دي شد.

اين فعال دانشجويي با بيان اينکه دشمنان از هر فرصت  براي ضربه زدن به ارزش‌هاي مقدس انقلاب اسلامي استفاده مي‌کنند، تصريح کرد: ملت ايران همواره نشان داده‌اند که هيچ‌گاه ولايت را که برگرفته از آموزه‌هاي ريشه‌دار و اعتقادي مکتب شيعي است، تنها نمي‌گذارند.

زارعي مهمترين شاخصه حماسه 9 دي را احساس مسئوليت خواند و گفت: مردم در اين زمان احساس کردند که نظام و کشور متعلق به خودشان است، لذا ملت ايران براي اين نظام هزينه‌هاي هنگفتي پرداخته‌اند.

وي در ادامه افزود: حماسه 9 دي يک راهپيمايي با مفاهيم و معاني خاص  است که از روي آگاهي و شعور سياسي مردم شکل گرفت.

دبير جامعه اسلامي دانشجويان ملاير با تاکيد بر اينکه مردم ايران اطاعت از ولايت فقيه را برخود واجب مي‌دانند، خاطرنشان کرد: ملت آگاه و هوشيار ايران هر زمان خطري از جانب دشمنان احساس کرده‌اند در صحنه‌ها حضور يافته و به مديريت آن خطر پرداخته‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، زارعی ، حماسه ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار