رئیس منابع انسانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از برگزاری آزمون بکارگیری نیروهای پیمانکاری این شرکت در شهرستان مرزی سرخس خبرداد.

سید ماشاالله بامشکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: در حاشیه سفرهای دوره ای معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت در مهرماه امسال به منطقه عملیاتی خانگیران سرخس، تقاضا برای جذب نیرو را از دکتر سلحشور مقام ارشد منابع انسانی وزارتخانه داشتیم که وی مجوز جذب 152 نفر را برای پالایشگاه خانگیران و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق صادر کرد.

وی با بیان اینکه اطلاعیه این آزمون و ثبت نام از متقاضیان از طریق مرکز مشاوره شغلی شهرستان سرخس انجام پذیرفت اظهارداشت: با توجه به پتانسیل منطقه و تعداد متقاضیان بومی ، اطلاعیه این آزمون در 20 آبان ماه امسال انجام و در همین زمینه کارگروه جذب با حضور نماینده فرمانداری و نماینده معرفی شده از سوی نماینده مردم شهرستان سرخس در مجلس شورای اسلامی تشکیل و مدیریت برگزاری آزمون به پالایشگاه خانگیران واگذار شد.

بامشکی با بیان اینکه این آزمون در سه مقطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی صورت پذیرفت تصریح کرد: در مقطع دیپلم یک هزار و 40 متقاضی و در مقاطع کاردانی و کارشناسی 345 متقاضی در دو حوزه امتحانی در شهرستان مرزی سرخس با یکدیگر به رقابت پرداختند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.