جانشین فرمانده پلیس راه کشور از انسداد باند شرقی و غربی آزاد راه قم – تهران خبر داد.

 سرهنگ البرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: فردا دوشنبه باند شرقی آزاد راه از سمت قم به تهران از مبداء بهشت معصومه (س) تا تقاطع غیر همسطح مهتاب واقع در کیلومتر 20 آزاد راه و همچنین باند غربی از تهران به سمت قم از محل تقاطع همسطح علی آباد واقع در کیلومتر 50 مسدود است.

جانشین فرمانده پلیس راه کشور اظهار داشت: خودروهایی که فردا قصد تردد از قم به تهران را دارند می توانند از تقاطع غیر همسطح بهشت معصومه (س) وارد محور قدیم قم تهران شده و در کیلومتر 20 از طریق تقاطع مهتاب مجددا وارد آزاد راه شوند.

وی ادامه داد: خودروهایی که از تهران به سمت قم می آیند می توانند پس از رسیدن به تقاطع همسطح علی آباد وارد محور قدیم قم تهران شوند.

سرهنگ البرزی با اشاره به ممنوعیت عبور کامیون، کامیونت و تریلرها در این محور تصریح کرد: رانندگان این وسایل نقلیه که قصد عزیمت به تهران را در زمان انسداد دارند می توانند از محور سلفچگان در آزاد راه ساوه تهران تردد کنند.

وی با اشاره به علت انسداد این محور خاطر نشان کرد: عملیات جمع آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن واقع در کیلومتر 5 آزاد راه قم تهران موجب مسدود شدن این محور شده است./ز

برچسب ها: قم ، تهران ، مسدود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار