مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی خط حرکت در مسیر بصیرت را ترسیم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر دیروز در تجمع مردم ولایی خلخال به مناسبت 9 دی افزود: اکنون خط حرکت در مسیر بصیرت توسط رهبر معظم انقلاب ترسیم شده و ادامه راه تنها با ولایت بودن و تبعیت از آن ممکن است.

وی گفت: نباید از تفکر دشمنان غافل بود که آنها در هر لحظه از تاریخ خواستند ضربه خود را به نظام و دین اسلام وارد نمایند که فرصت این حرکت توسط مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی گرفته شده است.

کاملی‌فر افزود: ایجادکنندگان فتنه 88 با بهانه قرار دادن تقلب در انتخابات قصد نابودی نظام، تغییر نظام و حمله به حریم ولایت را داشته و با بی‌شرمی تمام با توهین به مقدسات و شخصیت‌های برجسته ملت ایران که قابل احترام مردم هستند، چهره ناپسند خود را به نمایش گذاشتند و مردم فهمیدند چه کسانی حامی فتنه‌گران و منافقان داخلی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همچنین گفت: در فتنه 88 دشمنان فضایی ترسیم کردند که تشخیص حق و باطل مشکل شد و این گره تنها به دست ولایت باز شدچرا که رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ما را از گرداب غرق شدن نجات داد.

وی در جمع مردم خلخال افزود: دشمنان در فتنه 88 از همه سو و با همکاری فتنه‌گران داخلی به میدان آمدند اما اراده آهنین و با بصیرت ملت ایران آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت./ب

برچسب ها: اردبیل ، مسیر ، بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.