عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اينکه بصیرت سلاح مومن برای نجات از فتنه است، گفت: بصیرت به این معنی است که کسی سخنی گفت به ظاهر بسنده نکنیم و با درک و فهم بفهمیم که پشت صحنه این صحبت ها چیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش "راهی برای فردا" که به مناسبت سالروز 9 دي ماه صبح امروز در لانه جاسوسي برگزار شد، اظهار داشت: کشورمان دارای روزهای انقلابی و ایام‌الله زیادی همانند 22 بهمن، 12 بهمن، 15 خرداد بوده که البته حماسه 9 دی به این فهرست اضافه شده است.

وی با اشاره به تفاوت سالروز 9 دی ماه با سایر روزهای درج شده در تقویم کشورمان گفت: آن روزها اصل پیروزی انقلاب اسلامی مربوط می‌شوند اما 9 دی مربوط به تقابل انقلاب اسلامی با دولت طاغوت نیست بلکه 9 دی روزی در درون خود انقلاب اسلامی است.

حداد عادل ادامه داد: 9 دی اهمیت و ارزشی همانند سایر روزهای مهم دارد لذا این حماسه متعلق به مقام معظم رهبری بوده که خود نیز متعلق به امام خمینی (ره) است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بيان اینکه فتنه سال 88 از ابعاد گوناگون دارای اهمیت ویژه ای است، تصریح کرد: استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی فکر می‌کردند که ملت ما از وضعیت کنونی به ستوه آمده است و با هزینه‌های هنگفت به حمایت از سر‌سپردگان داخلی پرداختند.

وی در ادامه افزود: فتنه گران درسال 88 سعی داشتند با شعارهای خود روند باطلی را دنبال کنند اما خوشبختانه ملت عزیز جمهوری اسلامی ایران شاخص عظیمی مانند عاشورا را دربر داشته است.

وی حماسه 9 دی را دست قدرت الهی خواهند و خاطرنشان کرد: 9 دی حماسه‌ای ماندگار براي تعیین شاخص‌ها و پرچم‌ها بوده لذا این حماسه به عنوان بیداری اسلامی امروز بر تمام ملت‌ها عرصه تجلی و حضور پیدا کرده است.

حداد عادل با اشاره به هدف برخی از افراد از ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 گفت: برخی با در اختيار قرار  دادن موقعيت براي غرب  باعث شدند تا غربي‌ها با تبلیغات خود بگویند کشوری که دم از اسلام می‌زند هم می تواند مرتکب تقلب شود لذا اغتشاشگری‌های سال 88 سندی در دست غربی‌ها بود که در حقیقت نوکران آمریکایی هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه بصیرت سلاح مومن برای نجات از فتنه است، بیان کرد: بصیرت به این معنی است که کسی سخنی گفت به ظاهر بسنده نکنیم و با درک و فهم بفهمیم که پشت صحنه این صحبت ها چیست و چه جریانات انحرافی پشت سر گوینده حاضر شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه تجربه حماسه 9 دی در سال 88 باید ما را فولاد آب دیده کند، تصریح کرد: چند ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که البته همیشه امری طمع انگیز برای دشمنان نظام محسوب می‌شود لذا باید حواسمان را جمع کنیم که اجازه دخالت به بیگانگان را در امور داخلی کشورمان ندهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز اميدواري نسبت به سودمندي نتيجه انتخابات پیش رو براي انقلاب و کشور  خاطرنشان کرد: مهم نیست چه کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود بلکه اصل بر این است که در جهت خدمت براي مردم فعالیت کند لذا با همت و بصیرت ملت عزیزمان راه برای آینده هموارتر‌ شده باشد.


انتهاي پيام/
برچسب ها: بصیرت ، سلاح ، مومن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار