رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام 17 هزار و 886 مورد بازرسی در 9 ماهه سال‌جاری در ملایر خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، داریوش صفاری امروز در ملایر به انجام بازرسی‌ها توسط تیم بازرسی این اداره در ملایر پرداخت و اظهار داشت: تیم‌های بازرسی به صورت روزانه از مراکز عرضه اقلام مورد نیاز مردم، فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها بازدید داشته و موارد تخلف را ضبط می‌کنند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی اقتصادی برخی افراد سودجو مبادرت به گرانفروشی می‌کنند، گفت: روزانه به طور میانگین بین 60 تا 65 مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره از سطح بازار انجام می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر ادامه داد: گشت‌های مشترک نیز با همکاری، شبکه بهداشت و درمان، اداره دامپزشکی، تعزیرات، شرکت نفت و پرسی‌گاز در طول سال در حال انجام است که تعداد آن‌ها در طول سال‌جاری 122 مورد بوده است.

وی از انجام 17 هزار و 886 مورد بازرسی توسط اکیپ‌های بازرسی این اداره در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: این بازرسی‌ها از مراکز و اماکن مختلف در سطح شهرستان انجام گرفته است.

صفاری تعداد کل واحدهای متخلف را در طول این مدت را 2 هزار و 244 واحد عنوان کرد و گفت: تعداد تخلفات صورت گرفته از این تعداد واحد متخلف، 2 هزار و 785 مورد بوده است.

وی موارد تخلف را شامل، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، تقلب، فروش اجباری و سایر موارد برشمرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته را در طی امسال بیش از 580 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: بیشتر تخلفات در آذر ماه مربوط به شب یلدا و تخلف در فروش میوه، آجیل، شکلات، شیرینی و... بوده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان ‌کرد: مردم می‌توانند همه موارد تخلف را به واحد بازرسی این اداره اطلاع و یا با تلفن 124 تماس بگیرند./ج1

برچسب ها: همدان ، ملایر ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.