سگ های آبی، مهندسان طبیعت + فیلم

در طبیعت و پیرامون ما جانوران زندگی می کنند که واقعا مهندس هستند و آنها را مهندسان طبیعت بشمار می آورند که اسمشان سگهای آبی هست. سگهای آبی مهندس دنیای حیوانان هستند این جانوران در کنار رود خانه های جنگل های آمریکای شمالی واروپا زندگی می کنند .

درطبيعت و پيرامون ما جانوران زندگی می کنند که واقعا مهندس هستند و آنها رامهندسان طبيعت بشمار می آورند که اسمشان سگهای آبی هست سگهای آبی مهندس دنيای حيوانان هستند اين جانوران در کنار رود خانه های جنگل های آمريکای شمالی واروپا زندگی می کنند . آنها معماران شگفت انگیزی هستند که بر روی نهرها سد ايجاد ميکنند.سگهای آبی به سد سازی مشهورند .اين حيوانات در مخزنهايي که پشت سدها ايحاد می شود لانه سازی می کنند سگهايي آبی با روش کار خود را از گزند دشمنان حفظ می کنند . گروهی از اين حيوانات درسوراخهايي در کنار رودخانه ها زندگی می کنند . البته اين سوراخهای لانه ها چند ورودی دارند که در زير آب هستند .سگهای آبی بصورت گروهی زندگی می کنند . که هر گروه از آنها معمولا از 12 سگ آبی تشکيل می شوند . سگ های آبی يک گروه بر پايي و يا لانه سازی به يکديگر می کنند.

سگهای آبی درقرن 19 به علت شکار بي رويه وغير قانونی بسيار کمياب شده ودر معرض انقرض هستند. شکارچيان پوستهای سگ آبی که خز نام دارد به قيمتهای گزافی می فروشند اما خوشبجتانه امروزه از شکار اين حيوانات خارق العاده جلو گيری به عمل می آيد و در بعضی از مناطق جهان جمعيت آنها در حال افزايش است.

سگهای آبی سدهایی را از شاخه های درختان می سازند و همچنین سدها را مرمت می کنند .




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.