مشاور عالی و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه بصیرت مهمترین پیام حماسه نهم دی است، گفت: ایجاد فتنه مذهبی یکی از توطئه های دشمن علیه نظام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كردستان، حجت الاسلام طباطبایی، در سنندج، گفت: دشمن با تمام توان در تلاش است که پایه های اعتقادی مسلمانان را سست کنند و در همین راستا نیز چهار هزار دین مختلف را به وجود آورده اند.
وی افزود: کشور ما هم اکنون دموکراسی ترین کشور در جهان است لذا دشمن با فتنه سیاسی و برنامه های دیگر خود می خواهد نظام را ناکارآمد جلوه داده و مردم را از انقلاب و آرمان های آن دلسرد کند.
مدیر حوزه ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اضافه کرد: فتنه فرهنگی یکی دیگر از عمده فتنه هایی است که از زمان شکل گیری انقلاب تا کنون دشمن به دنبال مدیریت آن بوده و هم اکنون نیز در هفت هزار رسانه و هزار و 200شبکه تلویزیونی در صدد رسیدن به اهداف شوم خود است.
وی، لازمه مقابله با فتنه ها و دسیسه های دشمنان علیه نظام داشتن بصیرت کافی در زمینه های مختلف عنوان کرد.
حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه 88 موجب بصریت افزایی مردم شد، گفت: این حماسه عظیم توان تشخیص حق از باطل را در فضایی غبارآلود به ملت همیشه در صحنه ایران داد./ب
برچسب ها: دی ، شوم ، آرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.