مسئول امور ایثارگران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از چاپ مقاله یکی از کارکنان پالایشگاه خانگیران در نشریه بین المللی Issn ( تحقیقات مدیریت و بازرگانی ) خبر داد.

علیرضا بیاتی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با اعلام این خبر افزود: جواد حسن زاده فرزند شهید فضل ا... حسن زاده از کارکنان این پالایشگاه با تدوین مقاله ای با عنوان تاثیر روحیه کارآفرینی بر افزایش کیفیت نیروهای انسانی و چاپ آن در نشریه معتبر بین المللی "تحقیقات مدیریت و بازرگانی" به عنوان پژوهشگر برتر فرزندان شهدای شاغل در شرکت ملی گاز ایران شناخته شد.

وی با بیان این که این فرزند شهید دارای مدرک کارشناسی ارشد بازرگانی است اظهارداشت: مقاله وی که با عنوان " تاثیر روحیه کارآفرینی بر افزایش کیفیت نیروهای انسانی " است در نشریه بین المللی Issn ( تحقیقات مدیریت و بازرگانی ) به چاپ رسیده است که این مهم، برگ زرین دیگری را در دفتر افتخارات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد به ثبت رساند.

بیاتی با بیان این که موضوع مطالعه این مقاله بر نیروهای انسانی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد صورت پذیرفته است تاکید کرد: در همین زمینه این فرزند شهید پالایشگاه خانگیران در اولین همایش فرزندان شاهد، موفق به دریافت لوح تقدیر از معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گردید./ع

برچسب ها: چاپ ، مقاله ، نشریه ، بین ، المللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.