رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور گفت: پنج نفر قاری و یک گروه تواشیح از این شهرستان به سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور راه پیدا کردند.

حجت‌الاسلام محمد ذاکری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، افزود: این افراد موفق شده بودند در این مسابقات در مرحله استانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی حائز مقام شناخته شوند.

وی یادآور شد: مسابقات قرآن كريم با رقابت 432 نفر از سراسر استان خراسان رضوی در سبزوار برگزار شد.

او اظهار داشت: علی قاسم‌آبادی و ایرج رضوانی در رشته قرائت به‌ترتیب مقام‌های اول و چهارم و مسعود موحدی‌ راد در رشته ترتیل، مقام سوم را به دست آوردند.

این مقام مسئول نیشابور ادامه داد: همچنین مقام‌های اول و دوم رشته ابتهال به ابراهیم عمارلو و مسعود موحدی‌راد رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیشابور با اشاره به کسب مقام دوم اذان این مسابقات توسط ایرج رضوانی، اضافه کرد: مقام اول تواشیح و مدیحه‌سرایی خراسان رضوی را گروه سلسله‌الذهب از نیشابور به نام خود ثبت کرد.

وی با اشاره به حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خيريه کشور، استاندار، جمعی از نمایندگان مردم شهرستان‌های استان در مجلس و جمعی از ائمه جمعه خراسان رضوی در این مسابقات، یادآور شد: به هر يك از برگزيدگان اين دوره از مسابقات لوح تقدير، تنديس سی و پنجمين دوره مسابقات قرآن استان خراسان رضوی و هديه نقدی توسط اداره‌کل اوقاف و امور خيريه استان خراسان رضوی اهدا شد./ع

برچسب ها: صعود ، مسابقات ، کشوری ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.