عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی 9 دی ثابت کردند که لحظه‌ای نمی‌گذارند تا به شعائر دینی و مذهبی آنها خدشه وارد شود و پایبند به اعتقادات دینی خود و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،رمضانعلی سبحانی‌فر در مشهد در ارتباط با یوم‌الله 9 دی اظهار کرد: ملت ایران در طول 33 سال عمر انقلاب اسلامی توانستند با توکل بر خداوند و با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری از برهه‌های حساس تاریخی عبور کنند به طوری که حماسه 9 دی یکی از سرنوشت‌سازترین روزهای بعد از انقلاب قلمداد می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: حضور پرشور مردم در 9 دی ماه سال 88 به استکبار جهانی و استعمارگران نشان داد که مردم غیور ایران برای دفاع از ارزش‌های اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند.

سبحانی‌فر خاطر نشان کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی 9 دی ثابت کردند که لحظه‌ای نمی‌گذارند تا به شعائر دینی و مذهبی آنها خدشه وارد شود و پایبند به اعتقادات دینی خود و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رسانه‌های غربی سعی می‌کردند تا با تحریک و نشان دادن جو ناآرام در کشور به نظام ضربه وارد کنند؛ اما مردم همیشه در صحنه ایران به دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب برخاستند و به توطئه‌های آنها جوابی راسخ دادند.

وی با بیان اینکه قطعاً یوم‌الله 9 دی در تاریخ انقلاب ثبت می‌شود گفت: آگاهی دادن و افزایش بصیرت در جامعه توسط خواص می‌تواند سبب ماندگاری این حرکت ارزشمند در ذهن‌ها شود./ب

برچسب ها: حضور ، مردم ، پشتیبانی ، ولایت ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.