عضو شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 88 "تقلب" را مطرح كردند تا از اين طريق سلامت انتخابات را زير سوال ببرند و براي انتخابات آتي نيز از هم اكنون با ايجاد شك و شهبه خواستار "انتخابات آزاد" هستند، در حالي انتخابات در كشور ما كاملا قانوني برگزار مي‌شود.

احمد كريمي‌اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخير برخي اصلاح‌طلبان مبني بر "انتخابات آزاد" اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران آزادترين انتخابات‌ در دنيا دارد و اصلاح‌طلبان اين قبيل مسائل را در ايام نزديك به انتخابات‌هاي گذشته نيز مطرح مي‌كردند.
 
عضو شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 88 "تقلب" را مطرح كردند تا از اين طريق سلامت انتخابات را زير سوال ببرند و براي انتخابات آتي نيز از هم اكنون با ايجاد شك و شهبه خواستار "انتخابات آزاد" هستند در حالي انتخابات در كشور ما كاملا قانوني برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه شوراي نگهبان به عنوان نهادي تاثيرگذار صلاحيت شخصيت‌ها را رصد مي‌كند؛ گفت: بايد از اصلاح‌طلبان سوال كرد كه افراد وابسته به بيگانگان و يا كساني كه اعتقادي به ارزش‌هاي اسلامي و نظام ندارند چگونه مي‌توانند در انتخابات حضور يابند؛ آيا معناي انتخابات آزاد حضور افراد وابسته به بيگانگان و فتنه‌گران در انتخابات است؟

كريمي‌اصفهاني خاطر نشان كرد: اين روزها اظهاراتي كه اصلاح‌طلبان درباره "انتخابات آزاد" مطرح مي‌كنند از زبان رئيس جمهور نيز شنيده مي‌شود و نمي‌دانيم آيا اين توطئه استكبار است كه اين آقايان ماموريت دارند، اين حرف‌ها را بزنند.

انتهاي پيام/


برچسب ها: جبهه ، پیروان ، انتخابات ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار