تحقيقات جديد سازمان توسعه و همكاري هاي اقتصادي نشان مي دهد كه انگليس در يكي از كشورهاي اروپائي است كه بيشترين نرخ "طلاق" را دارا مي باشد و اين مسئله در آنجا تبديل به يك اپيدمي شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  راشا تودي، نتايج اين ارزيابي نشان مي دهند كه 69 درصد از كودكان انگليسي به تنهايي با پدر و يا مادر خود زندگي مي كنند. در ارزيابي مذكور انگليس از نظر آمار طلاق پيش از بلژيك، استوني و لتوني قرار گرفته است.

اين ارزيابي بر روي كودكان قرار گرفته در محدوده سني 14-0 سال انجام شده است. 

وخيم ترين كشور اروپائي از نظر آمار طلاق، كشور "لتوني" با نرخ طلاق 69.9 درصدي بوده است. در فنلاند نيز با نرخ 95.2 درصدي بيشترين تعداد كودكان با پدر يا مادر خود زندگي مي كنند. از جمله كشورهاي غربي  ديگر در اين رده بندي ايتاليا با 92 درصد، آلمان با 82 درصد و آمريكا و انگليس با 70.7 درصد قرار گرفته اند. 

اين ارزيابي نشان مي دهد كه نرخ كودكان انگليسي كه با مادر خود زندگي مي كنند 27.6 درصد است اين ميزان براي كودكاني كه با پدران خود زندگي مي كنند تنها 2.4 درصد است. 

"كريستين گاي" از مركز براي عدالت اجتماعي معتقد است كه افزايش ميزان افسردگي در ميان سياستمداران انگليسي از همين موضوع ناشي مي شود و مي گويد "سياستمداران ترسو از خانواده هايي برآمده اند كه دچار نابساماني و طلاق بوده اند." 

بنياد ازدواج نيز يك گروه طرفدار ازدواج است وضعيت طلاق در انگليس را "مصيبت بار" و يك "اپيدمي" توصيف كرده است .

"هري بنسون" از اين بنياد اعلام كرده است "آخرين داده هاي از انگليس نشان مي دهند كه 450 كودك از هر 1000 كودك انگليسي طلاق پدر و مادر را پيش از سن 16 سالگي تجربه كرده اند." 
برچسب ها: طلاق ، انگلیس ، اپیدمی ، ارزیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار