العالم لحظاتی پیش در خبری فوری از کشته شدن شماری از تروریستهای مسلح و سرکردگانشان در مناطقی از ریف و حلب خبرداد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه  العالم لحظاتی پیش در خبری فوری از کشته و زخمی شدن شماری از تروریستهای مسلح در منطقه داریا در ریف دمشق خبر داد.عده ای از تروریست ها، از جمله یکی از سرکردگان آنها به نام "مصطفى عبد المجيد صطوف" در منطقۀ عندان حلب به هلاکت رسیدند.

در ادامه،شماری از تروریستهای مسلح در دو منطقه اللیرمون و الصالحین در استان حلب و منطقه ریف جسرالشغور سوریه به هلاکت رسیدند.

همچنین نیروهای ارتش سوریه با حمله به مخفیگاه های تروریستها در جاده ادلب - سرمین ده ها نفر از آنها را به هلاکت رساندند که جنازه یاسر الحمود، سرکرده گروه موسوم به «لشکر سپر شمال» در میان به هلاکت رسیدگان شناسایی شد. این شبکه اعلام کرد در این عملیات چهار دستگاه خودروی مجهز به سلاح دوشکا نیز منهدم شد.

این شبکه از هلاکت شماری از تروریستها در منطقه حومه جسر الشغور خبر داد و اعلام کرد اجساد عبدالجلیل احمد حیان، عماد بشیر ابو العج، محمد عبدالرحیم ترکاوی و عبدالمالک فارس حسیان در میان اجساد کشته شدگان شناسایی شدند.

در ادامه در گیریها ، ارتش سوریه تعدادی از افراد مسلح در منطقه تل شغیب در شهر حلب را کشته و  یک کارگاه ساخت بمب های دست ساز  را در این منطقه تخریب کرد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار