مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: 78 درصد مدارس شهرستان با برخورداری از سیستم شوفاژ، از گرمایشی ایمن در فصول سرد سال برخوردارند.

ˈیعقوب ایمانیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: ، جلسه مشترکی با حضور تمامی مدیران مدارس سطح شهرستان با مسؤولان آتش نشانی و اداره گاز منطقه به منظور رعایت نکات ایمنی در مدارس شهرستان برگزار شد.

وی از ارتقاء سیستم گرمایشی چهار مدرسه روستایی خبر داد و افزود: مدارس روستاهای ˈطرودˈ، ˈحصاربنˈ و دو مدرسه روستای ˈسیمین دشتˈ با کمک و مساعدت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان و مشارکت اهالی به سیستم گرمایشی پکیج و رادیاتور مجهز شدند.

ایمانی تصریح کرد: با انجام این مهم، در مجموع 78 درصد مدارس شهرستان به سیستم شوفاژ مجهز شدند.

وی خاطرنشان کرد: 14 درصد مدارس منطقه از بخاری نفتی استاندارد و ایمن و هشت درصد باقی مانده به بخاری گازی مجهز می باشند که در یک برنامه سه ساله، تبدیل آنها به سیستم شوفاژ در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مقام مسؤول افزود: بخشی از درآمدهای منطقه از محل تحصیل اتباع خارجه و اجاره بهای سالن ها و اماکن به مدارس برگردانده شده است که مصروف سرمایه گذاری در ارتقاء سیستم گرمایشی آموزشگاه ها خواهد شد.

42 آموزشگاه با 195 کلاس درس در مقاطع مختلف تحصیلی در سطح شهرستان فیروزکوه وجود دارند که حدود چهار هزار و 500 دانش آموز در آنها مشغول به تحصیلند./ع


برچسب ها: مدارس ، فیروزکوه ، گرمایشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.