در آیینی با حضور مسؤولان محلی و دانشگاهی، ساختمان مرکز رشد فناوری فیروزکوه (وابسته به پارک فناوری پردیس) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن/ در آیین افتتاحیه این مرکز معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه اظهار کرد: مراکز رشد، ساختارهای جدیدی هستند که با هدف حمایت و پشتیبانی از شرکت های نوپای جدید به وجود آمده اند.

ˈعلی مهدی زاده اشرفیˈ با بیان اینکه این مراکز تسهیلات متنوعی برای شرکت های نوپا ارائه می کنند، افزود: به عبارت ساده تر، مرکز رشد مجموعه ای است که با در اختیار قرار دادن امکانات و خدمات از یک سو و مشاوره های لازم از سوی دیگر، سبب ایجاد، پرورش و توسعه شرکت های نوپا می شود.

وی گفت: مراکز رشد سعی می کنند تمامی منابع لازم برای بقا و رشد شرکت های نوپا را فراهم و با شناسایی تنگناها و گلوگاه ها، بر آنها غلبه کنند.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: مرکز رشد فناوری فیروزکوه بر اساس قرارداد شماره 12892/91 مورخ 19 آذر سال 91 بین پارک فناوری پردیس، دانشگاه آزاد اسلامی و فرمانداری فیروزکوه در محل دانشگاه آزاد فیروزکوه تاسیس شده است.

وی ادامه داد: اینک پذیرش واحدهای فناوری در مرکز رشد در ساختمانی در این واحد دانشگاهی به مساحت تقریبی 500 متر مربع با ظرفیت پذیرش 12 واحد فناوری، صورت می گیرد.

معاون پژوهشی واحد فیروزکوه تصریح کرد: در آینده ای نزدیک با اختصاص فضای بیشتر از سوی دانشگاه آزاد، این مرکز به همراه واحدهای ارائه کننده خدمات تخصصی (مشاوره و آموزش در حوزه کسب و کار)، ظرفیت پذیرش شرکت های نوپا را افزایش خواهد داد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.