تمرینات مدیتیشن و تمرینات ذهنی می تواند به بهبود شخصیت افراد کمک کند.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ANSA ایتالیا؛ بخش علمی پزشکی مغز با تمرینات می تواند به بهبود شخصی کمک کند.

بر اساس این گزارش مغز می تواند با تمرینات باعث بهبود شخصیت شده و آن را تغییر دهد.

این تمرینات به توسعه یک حس خوب و داشتن یک زندگی پرمعنا کمک می کند علت مغزی شخصیت به ارتباط نورون ها در مناطق مختلف مغز که در کنترل ، مرتب سازی و تعیین احساسات و اعمال موثر است مربوط می شود.

به منظور بهبود شخصیت محققان، به بررسی یک علم ترکیبی- عاطفی علم اعصاب می پردازد که باعث تحریک و آموزش مغز برای تقویت شخصیت می شود.

برخی از ورزش ها مثل ژیمناستیک باعث شادی ذهن می شود و این گونه ورزش ها به توسعه ظرفیت خود آگاهی و از بین بردن عوامل دیگر که بیش از حد به مردم ضربه می زند کمک کند.

اين تمرینات در کتاب زندگی عاطفی مغز، در ایالات متحده منتشر شده است.

تحقیق مشاوران نشان می دهد که دفتر خاطرات و نوشتن در آن، عکس های خانوادگی و این که یاد بگیریم چطور باید تشکر کنیم می تواند به ما در بهبود شخصیت مان کمک نمايد.

اغلب تعارف از طرف دیگر به ما در دیدن افراد دیگر و خوب دید آنها و زندگی خودمان کمک می کند.

یکی از تمرینات مدیتیشن، نشستن ، تمرکز و توجه به خود بدون حواس پرتی برای افزایش بصیرت و داشتن روابط خوب با مردم است و با استفاده از زبان بدن و تن می تواند به منظور شناسایی احساسات به شما کمک کند، انجام این تمرین به مدت 10 دقیقه در روز و در یک اتاق آرام بسیار موثر خواهد بود.

نکته: انجام این کار به مدت 4 یا 5 بار در هفته می تواند به آشنایی بیمار با شرایط روحی خود، عمیق نفس کشیدن و غیره می تواند موجب احساس شادی  در این بیماران شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار