دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور بهره مندی از امکانات فراهم شده برای سرمایه گذاری و قوانین و تسهیلات مناسب در منطقه ارس را سکوی پرتابی برای تامین نیازهای سخت افزاری جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، رستمی در بازدید از منطقه آزاد ارس اظهار داشت: موقعیت مناسب و تسهیلات موجود در منطقه آزاد ارس امکان مناسبی برای تامین نیازهای سخت افزاری مورد نیاز در زمان های بحرانی است.

وی پس از بازدید از بخش های صنعتی منطقه ارس افزود: بزودی بهره مندی از امکانات و مزیت های قانونی منطقه آزاد ارس برای تامین و تولید لوازم مورد نیاز مدیریت بحران از جمله دارو، تجهیزات پزشکی، نساجی و کانکس را مورد کارشناسی قرار می دهیم و در صورت تحقق این تعامل، منطقه آزاد ارس سکوی پرتاب جمعیت هلال احمر خواهد شد.

وی افزود: در راستای مدیریت بهتر بحران هایی مثل زلزله آذربایجان که موجب تلفات بسیاری نیز شد 4 پایگاه را در آذربایجان شرقی افتتاح می کنیم.

نجفی مدیرعامل منطقه آزاد ارس نیز با تشریح قوانین و تسهیلات منطقه آزاد ارس برای تولید کالا و فعالیت های اقتصادی افزود: منطقه آزاد ارس آمادگی دارد زمینه تولید و توزیع اقلام و تجهیزات ایمنی و امداد و نجات مورد نیاز جمعیت هلال احمر کشور را فراهم نماید.

وی افزود: با معرفی مشاور و نماینده جمعیت هلال احمر در منطقه آزاد ارس فعالیت های این نهاد در منطقه آزاد ارس نیز توسعه خواهد یافت.

اضافه می شود در این نشست مشاور و مسوول هلال احمر منطقه آزاد ارس نیز با حکم مدیرعامل این منطقه معرفی شد./ب

برچسب ها: استفاده ، ارس ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.