فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امروز به خاطر آزادي واقعي که در کشورمان وجود دارد برخي فتنه‌گران تلاش دارند تا خود را تبرئه کنند، اما بعيد مي‌دانم مردم از آن‌ها استقبال کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر محمدعلي جعفري، صبح امروز در حاشيه همايش تجليل از پيشکسوتان بسيج که در مجمتع 5 آذر اين نهاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره حماسه 9 دي اظهار داشت: حماسه 9 دي استقامت و پايداري مردم مؤمن ايران را نشان داد، لذا اين مهم را تبريک گفته و خداوند بزرگ را براي اين نعمت الهي شکرگذاريم.

وي با تبيين نتايج حماسه 9 دي افزود: نتايج حماسه 9 دي براي همه آشکار شد که يکي از آن‌ها روشن شدن جبهه حق عليه باطل است.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصريح کرد: برخي تلاش مي‌کردند نيات اصلي خود را در آن فتنه پنهان کنند، اما ملت ايران از آن فتنه بزرگ، سربلند بيرون آمد و براي اهداف والاي انقلاب اسلامي پيکار کرد.

سرلشکر جعفري با اشاره به تلاش مخالفان انقلاب و برخي فتنه‌گران براي تبرئه خود اظهار داشت: امروز به خاطر آزادي واقعي که در کشورمان وجود دارد برخي فتنه‌گران تلاش دارند تا خود را تبرئه کنند، اما بعيد مي‌دانم مردم از آن‌ها استقبال کنند.

وي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينکه هدف از مانورهاي نظامي فعلي که در حال انجام است چيست، گفت: بارها اعلام شده که هدف از مانورها آمادگي نيروهاي مسلح و آزمايش توان دفاعي کشورمان است.

سرلشکر جعفري در پاسخ به سوال ديگري در خصوص ميزان پيشرفت‌هاي دفاعي کشور تصريح کرد: امروز به برکت پيشرفت انقلاب اسلامي در تمامي عرصه‌ها شاهد پيشرفت‌هاي خوبي به ويژه در عرصه دفاعي کشورمان هستيم.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به سوالي در مورد چرايي اقدام کانادا در خارج کردن ليست منافقين از گروه تروريست‌ها و وارد کردن نام سپاه در اين گروه خاطرنشان کرد: اين اقدام کانادا در حمايت از گروه‌هاي تروريستي، کاملا طبيعي است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: جعفری ، حماسه ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار