صائب عریقات با اشاره به اتهامات اخیر لیبرمن از سوی رژیم صهیونیستی، و اشاره به جنایات و شهرک سازی هایی که لیبرمن عامل آن هاست وی را مجرم خواند و به او توصیه کرد به فکر رفع اتهام از خود باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سما نیوز، "صائب عریقات" عضو کمیسیون اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، "اویگدور لیبرمن" وزیر سابق امور خارجه رژیم صهیونیستی و رهبر حزب "اسرائیل خانه ماست" را عامل جرم و جنایت های غزه و بانی شهرک سازی های صهیونیستی دانست.

عریقات در واکنش به اظهارات لیبرمن علیه محمود عباس افزود: شهرک سازی برای مردم فلسطین مساوی با اشغالگری است، و لیبرمن شهرک ساز یعنی لیبرمن اشغالگر و این نشانگر مجرم بودن اوست. البته به این صهیونیست توصیه می کنم که بهتر است به فکر این باشد که در برابر جنایاتی که خود اسرائیلی ها به او نسبت داده اند از خود دفاع کند و در غیر این صورت علاوه بر ما او برای اسرائیلی ها نیز یک مجرم خواهد بود.

عریقات در خصوص ادعای لیبرمن مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی با مقابله با حماس از کرانه باختری محافظت می کند گفت: خنده دار بودن این ادعاها پیداست و تمام سران صهیونیست به یک چنین طناب پوسیده ای دستاویز می شوند.
برچسب ها: عریقات ، لیبرمن ، مجرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار