معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از 102 طرح مصوب سال گذشته ، 73 طرح در راستای اولویت های پژوهشی این دانشگاه در عرصه علوم پزشکی طراحی و اجرا شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان دکتر غلامعلی حمیدی درآیین تقدیر از پژوهشگران و مولفان برتر حوزه علوم پزشکی شهرستان کاشان با اشاره به افزایش تعداد مقالات چاپ شده دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مجلات داخلی و خارجی در سال گذشته افزود: در 9 ماه سال جاری 108 طرح تحقیقاتی علمی و پژوهشی در این دانشگاه به تصویب رسیده است.

معاون پژوهشی دانشگاه با اشاره به اینکه تعداد مقالات ایندکس سطح یک و دو (ISIو Pubmed) در سال گذشته 69 مورد بوده است، اظهار داشت: تعداد این مقالات در نه ماهه سال جاری 42 مورد می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این آیین تاسیس دو مرکز تحقیقاتی و اقدام جهت اخذ مجوز مراکز تحقیقاتی تخصصی دیگر را از اقدامات اخیر این دانشگاه عنوان کرد و تصریح کرد: دانشگاه های علوم پزشکی در کنار افزایش امیدوار کننده مقاطع تحصیلات تکمیلی و گسترش کمی پژوهش های حوزه سلامت، نیازمند حمایت ها و تجهیزات لازم برای فتح قله های پیشرفت در این حوزه تاثیرگذار جهانی است.

دکتر محمد حسین اعرابی اظهار امیدواری کرد: انعقاد قرارداد با دانشگاه کاشان و شرکت باریج اسانس در خصوص انجام تحقیقات مشترک باعث رشد و ترقی علم و تولید محصولات شود.

گفتنی است در پایان این آیین از پژوهشگران و مولفان برتر حوزه علوم پزشکی شهرستان کاشان با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تقدیر شد/س 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.