هفته دوم از دور برگشت رقابت های سوپر لیگ ولیگ برتر کاراته بانوان جمعه 8 دی در مجموعه ورزشی کبکانیان با حفظ جایگاه صدر نشینان هفته های قبل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  هفته دوم از بیکاری های دور برگشت سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته بانوان در حالی  به پایان رسید   هک تیم دانشگاه  آزاد،‌پس از پیروزی در برابر قهرمان سال گذشته یعنی فولاد مبارکه سپاهان با کسب 30 امتیاز پایش را در صدر جدول محکم تر کرد و پس از چند سال  توانست قدرت خود را به رخ این تیم بکشاند.

 در بازی دیگر تیم علمدار کربلا یعنی دومین تیم مدعی سوپر لیگ با پیروزی  برابر نگین نمای سمنان در مرحله اول ،‌به دیدار تیم مروارید کردستان و پس از شکست این حریف با کسب 27 امتیاز و با اندکی اختلاف از صدر نشین در پله دوم قرار گرفت.

تیم فولاد مبارکه سپاهان  هم در مرحله اول  بازیها با تیم تلوان گیلان روبرو شد و از سد این حریف که در جدول  رقابت ها پشت سر فولاد قرار گرفته است گذشت و در مرحله دوم به دیدار قدرت اول سوپر لیگ یعنی دانشگاه آزاد رفت اما امسال  با وجود نیروهای خوب ولی بی تجربه در این تیم،‌ نتوانست در برابر رقیب دیرین خود مقاومت کند و این بار نیز  همچون دور رفت نتيجه را واگذار کرد و با شکست از این حریف با کسب 21 امتیاز به جایگاه سوم جدول رقابت ها بسنده کرد.
 
در ادامه برگزاری لیگ های کاراته بانوان،  لیگ برتر نیز در همان روز در دو گروه دنبال شد و در گروه اول،‌ تیم علمدار کربلا توانست دلفین سیاه را مغلوب خود کند و خیالش را بابت حفظ جایگاه اول جدول راحت کند زیرا در صورت شکست تیم علمدار برابر دلفین سیاه،‌تیم آذربایجان شرقی که فقط به دلیل تفاضل برد در مکان دوم جدول رقابت ها ایستاده بود،‌ میتوانست با یک پله  صعود صدر نشین  شود بنابر این تیم علمدار با 21 امتیاز صدر نشین گروه 1 شد در ادامه مرحله اول تیم آذربایجان شرقی توانست از سد شوتوکان jska بگذرد ولی در مرحله سوم نتوانست در برابر دلفین سیاه مقاومت کند و مغلوب این تیم شد و با 18 امتیاز در مکان دوم باقی ماند.

اما تیم دلفین سیاه که در مرحله اول کار را به علمدار واگذار کرده بود با انگیزه ی مضاعف در مرحله های دوم وسوم به دیدار تیم های شوتوکان  و آذربایجان شرقی رفت و توانست این دو تیم را با شکست بدرقه کند و 15 امتیازی شود تا همچنان در مکان سوم بماند.

در گروه 2 رقابت های لیگ برتر نیز مقاومت بسیج با اقتدار تیم های  هیئت استان مرکز ی و استان قم را به زانو در آورد و جایگاه خود را در صدر  جدول گروه خود مستحکم تر نمود و 27 امتیازی شد.
 
تیم هیئت استان مرکزی هم در 3 مرحله بازیها تیم های مناطق نفت خیز جنوب ، خراسان رضوی استان قم را شکست داد و با 18امتیاز با تفاضل امتیاز زیاد ازصدر نشین  در پله دوم ایستاد و جایگاه مناطق نفت خیز جنوب در هفته های  گذشته را به خود اختصاص داده  تیم ناطق هم که در مرحله اول به هیئت مرکزی باخته بود مایوس نشد و در مرحله سوم روبروی هیئت خراسان رضوی ایستاد و این تیم را وادار به شکست کرد ولی نتوانست جای خود را در مکان دوم  نگه دارد و با یک پله سقوط سوم شد./آق

برچسب ها: رگزاری ، سوپر ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار