روزنامه های افغانستان نوشتند: نیروهای ویژه ارتش آمریکا به خانه های یک روستا حمله و پس از جدا کردن زنان و مردان پانزده خانواده، به گروهی از زنان تجاوز کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ، این منابع افزودند نیروهای ویژه ارتش آمریکا پس از حمله به روستایی در منطقه چهار بولاک در استان بلخ افغانستان به شماری از زنان تجاوز کردند.

بر اساس این گزارش، این نیروها به خانه های روستاییان حمله، زنان و مردان پانزده خانواده را
از هم جدا و به شماری از زنان تجاوز کردند.

گفته می شود فرمانده نظامیان آمریکایی به ساکنان این روستا هشدار داده است این جنایت در صورت شکایت به مقامات، تکرار خواهد شد.

از زمان تهاجم نظامی آمریکا به افغانستان در سال 2001 تاکنون، رسانه های افغانستان بارها خبر تجاوز نظامیان آمریکایی را به زنان و دختران افغان گزارش کرده اند اما دولت افغانستان در این باره اقدام قانونی نکرده است.

در برخی موارد نیز گزارش شده است نظامیان آمریکایی در چند استان دور افتاده افغانستان ، پول و متعلقات مردم را بدون هیچ دلیل یا توضیحی می گیرند.

بسیاری از مردمی که با این تعرضات مواجه شده اند ، به سازمان های دولتی شکایت کرده اند اما مقامات در برابر نظامیان آمریکایی و نیروهای ناتو هیچ اقدامی نکرده اند.

گفتني است، بی تفاوتی مقامات افغان و زورگویی و تعرضات نظامیان خارجی از یک طرف و حملات گروه طالبان از طرف دیگر، موجب وخیم تر شدن اوضاع امنیتی در استان بلخ و نگرانی بیشتر مردم شده است.
برچسب ها: تجاوز ، آمریکا ، زنان ، افغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۲۰ تير ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۲۰ تير ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه آمریکایی ها رو که به هر کجا میرن دست به جنایت میزنن
آخرین اخبار