در بيانيه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ورامین آمده است: 9دی انعکاس روحیه دین‌مدارانه ملت شریفی است که در سایه روشنگری‌های ولی امر خود، فتنه‌گران را برجای خود نشاندند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ورامین به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

استکبار فی الارض و مکر السییء و لا یحیق المکر السییء الا باهله فهل ینظرون الا سنت الاولین فلن تجد لسنت الله تبدیلا و لن تجد لسنت الله تحویلا (فاطر43)

تاریخ انقلاب اسلامی همواره سرشار از روزهای سرنوشت ساز بر روند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است. ملت رشید ایران اسلامی در بیش از سه دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده است. به موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان، مردم مومن و مقاوم ایران اسلامی با رهبری و اشاره ولی فقیه زمان تحت رهبری های امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (حفظه الله)و با بصیرت انقلابی توطئه ها را ناکام ساخته اند.

نهم دی ماه انعکاس روحیه دین‌مدارانه، ولایت محورانه و هویت انقلابی ملت شریفی است که در سایه سار روشنگری‌های ولی امر خود، فتنه‌گران و نااهلان را برجای خود نشاندند.

در روز 9 دی سال 88 ملت با بصیرت در راه تحقق اهداف نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب مقدس خود، با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت مجدد خویش با آرمان‌های امام‌خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حماسه‌ای جاودانه و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی خلق نمودند.

باران رحمت الهی، غبار غم از چهره دلسوزان و دوست‌داران انقلاب شست و کشتی هدایت ملت‌ها بار دیگر امواج متلاطم را کنار زده و فاتحانه به راه خود ادامه داد.

حماسه عظیم نهم دیماه 88 که در پی حرمت شکنی واقعه عظیم عاشورا توسط اصحاب فتنه ، با حضور یکپارچه ملت عاشورایی ایران خلق شد نشان از به اوج رسیدن بصیرت دینی و انقلابی مردم ایران است و این روز که به نام روز بصیرت و میثاق امت  با ولایت نامیده شده حقیقتا آغازی بر پایان فتنه گذشته بود و حماسه آفرینان 9 دی آخرین حلقه های توطئه استکبار و عوامل داخلی آنها را در هم شکستند و بر جریان فتنه مهر باطل زدند.

ملت بصیر و شهید پرور ایران اسلامی هرگز در رابطه با اعتقادات دینی و ارزش‌های ولایی خود لحظه‌ای غافل نبوده بلکه در پرتو اندیشه‌های ناب امام راحل (ره) و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای آماده جان فشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امروز ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا درکنارملت عاشورایی ایران اسلامی با تکیه بر اراده مصمم و استوار خود دوشادوش مسئولان در راستای اعتلای میهن اسلامی تلاش کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نمود و بدخواهان و دشمنان امام وانقلاب اسلامی بدانند تا خون در رگ‌های ما جاریست هرگز فرصت توطئه و خیانت به آنها نخواهیم داد و دشمنان بدانند,,اگر از سرهایمان کوه بسازند. فرزندانمان هرگز در کتاب تاریخ نخواهند خواند؛ امام خامنه ای تنها ماند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار