دومين همايش بهبود و تعالي فرهنگ سازماني وزارت دفاع و گراميداشت سالروز حماسه 9 دي با حضور وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، دومين همايش "بهبود و تعالي فرهنگ سازماني وزارت دفاع و گراميداشت سالروز حماسه 9 دي" صبح امروز با حضور سردار احمد وحيدي وزير دفاع، حجت‌الاسلام والمسلمين قندهاري رئيس سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع، سردار مير احمدي معاون پشتيباني و نيروي انساني وزارت دفاع، معاونين و مسئولان و جمعي از بانوان شاغل در اين وزارتخانه، در دانشگاه صنعتي مالک اشتر برگزار شد.

سردار ميراحمدي طي سخناني در اين همايش 9 دي را روز نشان دادن بصيرت ملت ايران خواند و تصريح کرد: بهبود و تعالي فرهنگ سازماني اگر با ايمان، اعتقاد و عمل بسيجي، تحقق يابد بي‌شک وزارت دفاع را به گلستان تبديل کرده و پيشرفت‌هاي آن را صد چندان خواهد کرد.

وي افزود: بصيرت‌افزايي يکي از اصلي‌ترين راهکارهاي بهبود و تعالي سازماني است و مي‌توان با اعتقاد و بصيرت، قله‌هاي تعالي را پيمود.

معاون پشتيباني و نيروي انساني وزارت دفاع تصريح کرد: نيروهاي وزارت دفاع بايد افرادي باشند که فدايي ولايت هستند.

مير احمدي با تاکيد بر اينکه انسان‌هاي بي‌بصيرت نبايد در وزارت دفاع حضور پيدا کنند، افزود: اين وزارتخانه جاي انسان‌هاي عفيف، ولايت‌مدار داراي تفکر بسيجي است.

وي در پايان اظهار داشت: ان‌شاءالله بتوانيم با حفظ حدود الهي از نهايت ظرفيت‌هاي خواهران در اين وزارتخانه بهره ببريم.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: همایش ، دفاع ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار