نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، با یادآوری حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی ماه گفت: نهم دی، حماسه بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام محمدعلی نكونام در خطبه های این هفته نمازجمعه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد افزود: نهم دی ماه را آیندگان به زیبایی تفسیر و شرح خواهند كرد و زوایای روشن آن برای همگان تبیین خواهد شد.

وی تصریح كرد: نهم دی ماه، پیوند ناگسستنی مردم با رهبر انقلاب اسلامی ایران را رقم زد و برای همیشه در تاریخ نقطه درخشانی باقی خواهد ماند.

به گفته وِی؛ در هیچ دوره ای از تاریخ پیوند محكم مردم با رهبران دینی تا این اندازه مستحكم و عمیق نبوده و این نشان دهنده بصیرت و بیداری مردم ایران است.

خطیب جمعه شهركرد یادآور شد: خواص در همه دوره ها تأثیرگذار بوده اند و به نام دین موجب شهادت امام علی (علیه السلام) شدند.

نكونام یاداور شد: همین خواص واقعه كربلا را بوجود آوردند و باعث شهادت امام حسین (علیه السلام) هم شدند.

به گفته وی؛ امروز، مردم ایران اسلامی به درجه ای از بصیرت و بیداری رسیده اند كه دیگر از خواص تأثیر نمی گیرند و حتی از برخی از خواص نیز جلوتر می باشند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد تأكید كرد: تحلیل و درك مردم، نسبت به مسائل روز بسیار بالاست و درك مردم نسبت به دین و ولایت نشان از بصیرت و بیداری آنان است.

نكونام گفت: دشمنان انقلاب اسلامی دیگر نتوانستند به واسطه توطئه های خود به نام دین، بصیرت مردم را خدشه دار كنند و مردم در برابر توطئه دشمن با حضور حماسی نهم دی ماه ایستادند.

به گفته وی؛ آنان كه در خط ولایت نبودند، از مردم جدا شدند و روی در روی دین و عاشورا و اسلام قرار گرفتند.

نكونام یادآور شد: عده ای می خواستند به نام امام راحل (ره) فتنه انگیزی كنند، اما مردم با بصیرت و بیدار با خلق حماسه نهم دی ماه در برابر آنان ایستادگی كردند و نگذاشتند فتنه گران از نام امام راحل برای خود استفاده ابزاری كنند.

به گفته وی؛ برخی از خواص با سكوت خود از قافله بیداری مردم عقب مانند و این بیداری و بصیرت مردم از دین نشأت گرفته و از سیاست نشأت نگرفته است.

نكونام یادآور شد: فتنه دشمنان همیشگی است اما تا زمانی كه مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند، فتنه گران راه به جایی نخواهند برد.

به گفته وی؛ بی شك، فتنه گران برای انتخابات آتی نیز برنامه ریزی خواهند كرد و برنامه های خود را در این انتخابات نیز پیگیری می كنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهركرد، ابلاغ نامه امام راحل (ره) به گورباچف را یادأور شد و تأكید كرد: امام راحل (ره) با بینش خود پایان كمونیست را اعلام كردند و رهبران شوروری سابق را توصیه كردند كه از كمونیست دست بردارند.

وی، پیروزی اسلام گرایان در مصر و رأی مثبت مردم به قانون اساسی اسلامی این كشور را شكست دیگری برای كشورهای غربی و سكولار دانست. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.