جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به مناسبت نهم دی ماه طي بیانیه‌ای اعلام كردند كه حماسه‌ی 9 دي‌ در دل خود درس‌های بزرگی برای امت اسلامی و دشمنان نظام داشته است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان به مناسبت نهم دی ماه طي بیانیه‌ای اعلام كردند كه حماسه‌ی 9 دي‌ در دل خود درس‌های بزرگی برای امت اسلامی و دشمنان نظام داشته است.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا فتحنا لک فتحا مبینا

شجره طیبه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی شک ریشه در اعماق قلب عاشقان و دوستداران خود دارد که تندبادهای هول و طوفان‌های مهیب برخاسته از جانب دشمنان و بدخواهانش، در برابرش سر فرود می‌آورند و تنها رایحه‌ی جان فزایش را در همه جا می‌پراکنند و مشام دوستان وعاشقان قرآن و اسلام و ولایت رامعطر و خوشبو می‌کنند. شجره طیبه نظام ما از سرچشمه‌های زلال کوثر ولایت الله و ولایت رسول الله و ولایت علوی سیراب می‌شود:

و اطیعوالله و اطیعو الرسول و اولوالامر منکم

نظام مقدس ما روشنی و نور خود را از پرتو خورشید درخشان ولایت الهی و اولیاءاللّه می‌گیرد که این چنین در ظلمات این دنیای هزار رنگ و پر آشوب و فتنه، درخشش و نورانیتش دل دوستان و عاشقان را روشن و چشم خفاشان شب پرست را کور و بی فروغ می‌کند. نظام مقدس ما جلوه گاه رابطه‌ی امام و امت است و چنین است که این بنیان مرصوص را دست ناپاکان و دشمنان رسیدن نتواند و دشمنی شان را حاصلی نیست و این امت چه زیبا همیشه و در همه صحنه‌ها بصیرت خود را در تبعیت از ولی و امام خود به رخ دوست و دشمن کشیده است. در تاریخ انقلاب مان کم نیستند روزهایی که جلوه گاه بصیرت، درک درست و به موقع و عمل به هنگام امت اسلامی درحمایت و تبعیت از ولی و امام و مقتدایشان شدند، و تا ابد چون ستارگانی پر فروغ بر تارک تاریخ این کشور خواهند درخشید ولی در این میان بی شک ستاره ی پر فروغ نهم دی ماه درخشش و تابشی مضاعف دارد چرا که آبی بر آتش فتنه و اغتشاش و آشوب چند ماهه ی عده‌ای خام طمع ریخت که همچون اربابان غربی‌شان هنوز به رابطه‌ی امام و امت پی نبرده و بدان بی ایمان بودند و نمی‌دانستند آنگاه که خدا اراده کند، دست قدرت حق جل و اعلا از آستین ولی‌اش بیرون می‌آید و مردم بصیر و آگاه و فهیم، بساط تزویر و ریا و فتنه شان را در هم می‌پیچند و به زباله دان تاریخ می‌ریزند و این آن چیزی است که برای انان که دل و جان در چشمه سار ولایت تطهیر نکرده‌اند، غیر قابل درک و باور است. نهم دی ماه آرزو و خیال دشمنان را که گمان می‌کردند نسل سوم و جوانان را از انقلاب جدا کرده‌اند و بین آنها و انقلاب و آرمان‌هایش فاصله انداخته اند، باطل کرد. حماسه‌ی نهم دی ماه در دل خود درس‌های بزرگی هم برای امت اسلامی و ملت عزیز ایران و هم برای دشمنان و بدخواهان نظام داشت.آنچه روح حماسه‌ی نهم دی ماه است ، توکل و اعتماد بر الطاف الهی و پیروی از ولایت مطلقه فقیه درسایه‌ی بصیرت،آگاهی،تحلیل درست مسائل،تبیین و روشنگری و درک درست اوضاع و شرایط و عمل به موقع و به هنگام است و بار دیگر اثبات کرد مادامی که ما این اصول و ارزش‌ها را سر لوحه‌ی کار و حرکت خود، به خصوص در زمانی که غبار فتنه همه جا را فراگرفته، قراردهیم، پیروزمند و سربلند از امتحان الهی بیرون می‌آییم و پایبندی و وفاداری خود به میثاقی که با ولایت بسته ایم را اثبات می‌کنیم.

ما اعضای تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با گرامیداشت حماسه‌ی نهم دی ماه، همگان به خصوص دانشجویان بصیر و فهیم را به بازخوانی درسهای بزرگ این حماسه و عمل به آنها فرا می‌خوانیم تا انشاء الله وظیفه سنگینی را که به عنوان افسران جنگ نرم بر دوش داریم، آنچنان که مورد رضایت حق تعالی باشد، به انجام برسانیم.

ربنّا افرغ علینا صبرا و ثبّت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین
و السلام علی من اتبع الهدی

 
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیانیه ، تشکل ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار