عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تحلیل آرایش سیاسی کشور در انتخابات آینده گفت: در این انتخابات جریان فتنه و انحراف در پازل نظام سلطه حرکت می‌کند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمد دهقان جمعه‌شب در جمع مردم بیرجند در مسجد سیدالشهدا اظهار کرد: نظام سلطه همواره برای انتخابات ایران برنامه داشته و در انتخابات سال 92 نیز آنان دست روی دست نخواهند گذاشت و با تمام قوا به صحنه می‌آیند.

وی ادامه داد: به طور قطع در این انتخابات جریان فتنه و انحراف در پازل نظام سلطه حرکت می‌کند.

9 دی بیماری طولانی‌مدت را از درون نظام برچید

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در تحلیل حماسه 9 دی تاکید کرد: برخی می‌خواهند حماسه 9 دی را یک حادثه جلوه دهند در حالی که این تنها حماسه بود که بیماری طولانی‌مدت را از درون نظام برچید.

دهقان با بیان اینکه فتنه 88 بسیار پیچیده با حمایت‌های خارجی و داخلی انجام شد، گفت: فتنه 88 اختلاف بین دو کاندیدا نبود بلکه با حمایت کامل غربی‌ها برای نهایی کردن پروژه براندازی در ایران شکل گرفت.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها از سال‌ها قبل بنیاد سورس را راه‌اندازی کرده بودند و بنا داشتند نسخه انقلاب صربستان را در ایران پیاده کننده که با هوشیاری مردم ولایی ایران موفق نشدند.

 

70 اتاق فکر در آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعال است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون 70 اتاق فکر در آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعال است، گفت: سالیانه 300 کتاب و 35 هزار مقاله از این اتاق فکر علیه کشور ما بیرون می‌آید.

دهقان با اشاره به اعتراف مقامات آمریکایی که می‌گویند مشکل اصلی ما در منطقه خاورمیانه جمهوری اسلامی است، افزود: آنان با صراحت مانع اهداف خود در منطقه به ویژه در سوریه، عراق و افغانستان را ایران می‌دانند.

وی تصریح کرد: وقتی آمریکایی‌ها مانع اصلی اهدافشان را ایران می‌دانند به طور قطع برای انتخابات ایران برنامه‌ریزی می‌کنند تا بتوانند حتی سبب اختلاف در کشور و زیر سؤال بردن انتخابات شوند، چیزی که در انتخابات 88 با پروژه تقلب و کمیته صیانت از آرا پیگیری شد.

 

نامزد فتنه هیچ سندی در مورد تقلب نداشت

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: نامزد فتنه در انتخابات 88 در حالی که انتخابات تمام نشده بود اعلام کرد من پیروز انتخابات هستم و اگر دیدید من نشدم بدانید تقلب شده است.

دهقان به نقل از وزیر اطلاعات اضافه کرد: وزیر اطلاعات چند بار پیش نامزد فتنه‌گر رفت و از او خواست اگر موردی از تقلب دارد اعلام کند که چیزی از سوی این نامزد اعلام نشد و البته موردی نداشتند.

وی تصریح کرد: نامزدی که در انتخابات 88 نفر سوم شد هم اعتراض کرد و وقتی آرای او را از چند صندوق شمردند حتی تعداد آرایش کم شد و گفت ادمه ندهید که وضعیت بدتر خواهد شد.

 

9 دی دادگاه علنی محاکمه فتنه‌گران بود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: نامزد فتنه بعد از انتخابات مردم را به خیابان‌ها فراخواند که بیایید و آرای خود را پس بگیرید و در 25 خرداد 88 بزرگترین تجمع آنان رقم خورد.

دهقان اضافه کرد: فتنه‌گران به دنبال این بودند که تجمعات را به دیگر شهرها بکشانند که چندان موفق نبودند و نظام با بردباری و سعه صدر با آنان برخورد کرد تا خودشان در نزد مردم محاکمه شوند.

وی افزود: فتنه‌گران تا جایی بیش رفتند که به عاشورا توهین کردند و دیگر مردم تحمل نکردند و به خیابان‌ها آمدند و حماسه 9 دی را رقم زدند و آنان را در دادگاه علنی محاکمه کردند./ج1

برچسب ها: بیرجند ، فتنه ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.