معاون دبیرکل جنبش اخوان‌المسلمین اردن ضمن محکومیت دیدار محرمانه پادشاه این کشور با نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مسئولان این کشور خواستار افشای جزئیات این دیدار شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه اردنی "السبیل"، برخی رسانه‌های اسرائیلی چندی پیش دیدار محرمانه بنیامین نتانیاهو با پادشاه اردن در شهر امان، پایتخت این کشور درباره سلاح‌های شیمیایی سوریه را فاش کردند.

در همین حال، معاون دبیرکل جنبش اخوان المسلمین اردن در گفتگو با خبرگزاری "آناتولی" ترکیه گفت: ماهیت چنین دیدارهایی مشکل دارد چرا که بنیامین نتانیاهو جنایتکاری است که اردن را در عرصه های مختلف هدف قرار داده است و علاوه بر آن، وی مسئول ترور خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس در اردن در سال 2002، و نقض حاکمیت ارضی این کشور است.

"بنی ارشید" با بیان اینکه از این دیدار محرمانه در انتخابات داخلی سرزمین‌های اشغالی بهره‌برداری سیاسی خواهد شد، گفت: این موضوع می‌تواند اردن را به "حیات خلوت" اسرائیل تبدیل کند.

وی با اشاره به مواضع خصمانه بنیامین نتانیاهو نسبت به اردن و فلسطین گفت: نخست وزیر اسرائیل طرح ایجاد "وطن جایگزین برای فلسطینی‌ها در اردن" را مطرح کرد.

معاون جنبش اخوان المسلمین اردن در پایان این گفتگو از نظام اردن خواست تا علت این دیدار مشکوک و موضوعات مطرح شده در جریان آن را توضیح دهد.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی هفته گذشته اعلام کرد بود که اسرائیل با دقت، وقایع سوریه را دنبال می کند و با همکاری آمریکا و جامعه بین‌المللی، برای سقوط احتمالی رژیم بشار اسد آماده می شویم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار