گوشی 8S اچ تی سی که به صفحه نمایش لمسی خازنی 4 اینچی ضد خش مجهز شده مناسب برای آن دسته از کاربرانی است که مایلند جدیدترین محصول مایکروسافت را با یک قیمت مقرون به صرفه تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ابعاد این گوشی 120.5 در 63 در 10.3 میلیمتر است که نشان می دهد اچ تی سی ویندوزفون 8S یک گوشی جمع و جور است. وزن گوشی فقط 113 گرم است و با اینحال از استحکام لازم برخوردار است و در مقایسه با 8X در این گوشی از فضای موجود استفاده بهتری شده است.اچ تی سی ویندوزفون 8S یکی از بهترین گوشی های هوشمند از نظر در دست گرفتن و کارکردن با آن است. ساختار مناسب و لبه های گرد گوشی موجب سهولت استفاده آن می شود و به موجب جمع و جور بودن آن به راحتی با یک دست نیز می توان با آن کار کرد.در طراحی این گوشی تا حد زیادی از اچ تی سی 8X که همتای گرانقیمت آن است الهام گرفته شده است. در طراحی این گوشی از ترکیب دو رنگ استفاده شده است که عمدتا توجه کاربران جوان را جلب می کند. ساختار این گوشی مانند مدل قبلی مطابق با استانداردهای رده بالا است. بخش پلاستیکی رنگی در زیر صفحه نمایش این گوشی تنها موردی است که چندان مرغوب بنطر نمی رسد.

اچ تی سی ویندوزفون 8S دارای یک صفحه نمایش 4 اینچ S-LCD با وضوح 480 x 800)WVGA پیکسل) است که تراکم پیکسل آن 233ppi می باشد. تصاویر روی صفحه نمایش بسیار شفاف است با اینکه مانند سایر گوشی ها (اچ تی سی 8S و Droid DNA) محدودیت های دید انسان را برطرف نمی کند. میزان روشنایی صفحه نمایش و کنتراست آن درحد مطلوب است. زوایای دید صفحه نمایش درحد متوسط است. میزان خوانایی صفحه نمایش زیر نور خورشید رضایت بخش است.ویندوزفون 8 از طریق TellMe با صدا نیز کار می کند. شما می توانید از گوشی بخواهید مواردی را که دیکته می کنید با صدای بلند بخواند ، بطور صوتی جستجو کنید و غیره آندروید این کار را با Google Voice و اپل با Siri انجام می دهد. اگرچه دستیار مجازی ویندوز قادر به اجرای این ویژگی ها نیست.نخستین صفحه از بخش People لیستی از تمامی مخاطبین (مخاطبین گوشی ، دوستان شبکه اجتماعی ، دوستان ایمیل و ... ) را با میانبر جستجو و یک دکمه برای اضافه کردن مخاطب نشان می دهد.

مخاطبین را می توان براساس الفبا مرتب کرد و آنها را با مربع های رنگی با یک حرف ارجاع داد.نرم افزار گوشی ، تاریخچه تماس ، میانبر به پست صوتی ، شماره گیر و دفترچه تلفن را نشان می دهد. Tile زنده گوشی تعداد تماس های ناموفق و صفحه قفل را نشان می دهد.
برای وارد کردن متن در این گوشی از یک صفحه کلید پیش فرض QWERTY استفاده می شود که دارای حالت افقی و عمودی است. این سبک در تمامی گوشی های ویندوزفون یکسان است و فقط می توان زبان صفحه کلید را تغییر داد و فرهنگ لغتی را که لغات را نشان می دهد دوباره تنطیم نمود.

Media Player پیش فرض ویندوزفون 8 در بخش موسیقی و ویدئو وجود دارد که دارای لوگوی Xbox است. با اجرای آن ، تاریخچه نشان داده می شود که دسترسی سریع کاربر به دو مورد اخیری را که پخش شده اند فراهم می کند. اچ تی سی ویندوزفون 8S دارای یک دوربین 5 مگاپیکسل با فلاش LED است که حداکثر وضوح تصاویر آن 2592 x 1944 پیکسل می باشد. منوی دوربین ساده است. نمایاب و نواری از کنترل ها در طرف راست قرار دارند که از بالا به پایین شامل سوییچ عکاسی و فیلمبرداری ، دکمه های زوم مجازی و منوی تنظیمات گسترده است. در طرف چپ یک فلش وجود دارد که شما را به تصاویر ایجاد شده با دوربین می برد.گزینه های ارتباط محلی آن شامل Wi-Fi a/b/g/n با Hotspot ، DLNA و بلوتوث استریو 3.1 است.

 قابلیت انتقال فایل نیز وجود دارد. حالت Mass Storage برای حافظه داخلی گوشی وجود دارد و می توانید فایل ها را در آن آپلود کنید.
شرایط خاصی برای محل قرار دادن فایل وجود ندارد. در صورتی که گوشی دارای یک نرم افزار مناسب برای کارکردن با فایل باشد می توانید به آن دسترسی داشته باشید.Office یکی از مزایای ویندوزفون محسوب می شود. امکان مشاهده و ویرایش مستندات بصورت رایگان فراهم شده است و در این سیستم عامل ادغام شده است. ادغام Skydrive ارتقاء یافته است و اکنون مستندات بطور اتوماتیک از طریق Skydrive بین گوشی و کامپیوتر همگامسازی می شوند.صفحه نمایش لمسی خازنی 4 اینچ S-LCD با وضوح 480 x 800 پیکسل و 16 میلیون رنگ, پوشش ضد خش Gorilla Glass 2 در صفحه نمایش, دوربین پنج مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، فلاش LED ، ویندوزفون 8, پردازنده دوهسته ای 1GHZ Krait ، پردازنده گرافیک Adreno 305 ،‌• گیرنده GPS با A-GPS و پشتیبانی GLONASS, قطب نمای دیجیتال, 4GB حافظه داخلی و محل کارت حافظه MicroSD, برطرف کردن نویز با میکروفن اختصاصی, شتاب سنج داخلی و حسگر Proximity, سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری,  پورت MicroUSB, نسخه 3.0 بلوتوث با A2DP و EDR ، انتقال فایل, ادغام گسترده SNS در سراسر منو, ادغام xbox Live و مدیریت xbox, Data Sense, نرم افزارهای اختصاصی اچ تی سی و ارتقای صوتی Beats از مزایای این گوشی به شمار می آید.
برچسب ها: اچ تی سی ، جدید ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۴۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۲
سلام. ببخشید مدل ایت اس دارای vpnبرای اتصال به وایفای هم دارد.
اگر ندارد چکار باید کرد؟
آخرین اخبار