جدیدترین محصول تلویزیونی لیزری با برخوردرای از صفحه 100 اینچی روانه بازار می شود.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران  این محصول (مدل HECTO) مجهز به قابلیت های هر دو سری تلویزیون های اسمارت و دیجیتال است. این تلویزیون 100 اینچی لیزری علاوه بر صفحه نمایش بی نهایت بزرگ از یک پروجکشن UST که تصاویر را در فاصله ای بسیار نزدیک نمایش می دهد، برخوردار است. ‌این سیستم با استفاده از تکنولوژی لیزر ال جی، ‌تصویری با وضوح FULL HD 1080p و کنتراست فوق العاده به شما ارایه می کند.به گفته مدیر ارشد این بخش، ‌تلویزیون لیزری 100 اینچ ال جی با برخورداری از تکنولوژی پروجکشن، قابل استفاده در اتاق کنفرانس و اتاق نشیمن است. مشاهده تصویری با کنتراست بسیار بالا در صفحه نمایش 100 اینچی، تجربه یک ‌سینمای واقعی را برایتان به ارمغان می آورد.در گذشته فاصله مشخصی برای نمایش تصاویری با ابعاد بزرگ ‌در نظر گرفته می شد.
 این فضای لازم که "طول پرتاب" نامیده می شود باعث عدم مشاهده تصاویر بزرگ در محیط خانه می گردد؛ به همین دلیل با استفاده از پروجکشن های UST در این محصول، ‌افراد می توانند لنز را در فاصله 22 اینچ معادل 56 سانتی متر از صفحه قرار دهند. تلویزیون های لیزری ال جی از تصویری با وضوح FULL HD و معادل 1080p به همراه نسبت کنتراست 10.000.000:1 برخوردار است.
تلویزیون لیزری ال جی دارای 2 بلندگوی 10 وات بوده که در داخل پورجکشن قرار دارند و با پخش صدای دالبی تجربه لذت بردن از یک سینمای واقعی را در خانه برایتان فراهم می کند.ساختار لیزری این دستگاه با استفاده از لامپ های مخصوصی که در قسمت پروجکشن قرار دارند،‌ تصویری با کیفیت فوق العاده بدون نیاز به جیوه تولید می کند. این تلویزیون می تواند 25000 ساعت کار کرده،‌که این رقم در مقایسه با مدل های دارای لامپ جیوه ای، 5 برابر طولانی تر است. حذف جیوه نیز یکی از راهکارهای ال جی در راستای سازگاری هر چه بیشتر با محیط زیست است.

برچسب ها: ال جی ، تلوزیون ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار