معاون فنی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: این باشگاه به رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص مطالبات منصور ابراهیم زاده سرمربی فصل قبل تیم فوتبال این باشگاه اعتراض دارد.

 محمدعلی عسگری در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان افزود: درباره کلیات مطالبات ابراهیم زاده سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن بحثی نیست اما درخصوص جزئیات آن معترضیم.
وی بابیان اینکه باشگاه ذوب آهن اصفهان مدارکی در اختیار دارد، تصریح کرد: در خصوص مطالبات این مربی، اختلاف حساب داریم و در نامه ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این موضوع را مطرح کرده ایم.
معاون فنی باشگاه ذوب آهن اصفهان بابیان اینکه مطالبات ابراهیم زاده درچارچوب قانون پرداخت خواهد شد، گفت: در این باره ابراهیم زاده تاکنون به باشگاه ذوب آهن اصفهان مراجعه نکرده و تنها از طریق تلفن مذاکرات شفاهی انجام داده است.
عسگری با اشاره به اینکه در قرارداد هر مربی شرایطی لحاظ می شود، افزود: کسب سهمیه آسیایی یکی از شرایط مندرج در قرارداد فصل گذشته ابراهیم زاده با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است که این هدف محقق نشد.
وی تصریح کرد: در این راستا نسبت به رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراض داریم و درحال جمع آوری مستندات خود برای ارائه به این کمیته هستیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.