رئیس اداره زیباسازی منطقه 4 گفت: به منظور آگاهی شهروندان از خطرهای احتمالی و نگات ایمنی در زمان بارش برف، 1500متر مربع بنر در فضاهای تبلیغاتی اکران شد.

ذبیح الله حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با فرا رسیدن فصل زمستان و به منظور یکپارچگی تبلیغات شهری و آگاهی شهروندان از خطرهای احتمالی و نکات ایمنی در زمان بارش برف و باران، اداره زیباسازی 1500 متر مربع از فضاهای تبلیغاتی موجود در سطح منطقه را اکران کرد.
رئیس اداره زیباسازی منطقه 4 بیان کرد: همچنین به منظور اطلاع رسانی و مشارکت شهروندان در هنگام بارش، 50 پرتابل، 5 بیلبورد، 270 سازه ریلی و نکات ایمنی نصب در معابر منطقه نصب شد تاعلاوه بر ارتقاء آگاهی شهروندان، مشارکت آنها در زمان بارش ایجاد شود.
در ادامه حمید ناصحی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 بیان کرد: منطقه 4 همچون دیگر نقاط درشهر تهران به واسطه ساماندهی مناسب فضایی مطابق با الگوهای نوین شهرسازی از برخی معضلات زیست محیطی برخوردار است و پیاده سازی و استقرار نظام مدیریت زیست محیطی در منطقه با هدف توسعه پایدار لازم و غیر قابل اجتناب است و می تواند شهرداری را برای دست یافتن به شهری زیبا و آرام سوق دهد.
ناصحی خاطرنشان کرد: این استاندارد برای اولین بار درسال 87 در منطقه 4 ثابت شد و سالانه پس از انجام ممیزی توسط شرکت CB تمدید می شوند./ف
برچسب ها: شهروند ، خطر ، بارش ، باران ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار