رييس پليس آگاهي انتظامي استان کرمانشاه ، صبح امروز از دستگيري کارگر جوان يک فروشگاه در مرکز استان و اعتراف وي به سرقت يک ميليارد ريال وجه نقد از محل کار خود خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "جهانفر" در تشريح اين خبر بيان داشت : در پي ارجاع يک فقره مرجوعه قضايي به پليس آگاهي استان کرمانشاه ، در خصوص شکايت مالک يک فروشگاه مبني بر سرقت مقدار قابل توجهي وجه نقد از مغازه اش در شهر کرمانشاه طي مدت يکسال ، ماموران شعبه 4 اداره مبارزه با سرقت پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند . 
وي ادامه داد : ماموران پليس آگاهي در بررسيهاي خود از فروشگاه موصوف دريافتند سرقت داخلي بوده و احتمالا توسط يکي از عوامل شاغل در فروشگاه انجام شده است ، که در اين راستا ضمن نصب دوربين مدار بسته در محل ، آموزش هاي لازم نيز در جهت روشن شدن راز سرقت ها به مرد شاکي داده شد . 
سرهنگ "جهانفر" افزود : پس از گذشت حدود يک ماه از زمان نصب دوربين مداربسته ، فيلم هاي اخذ شده توسط ماموران اداره مبارزه با سرقت بازبيني شده و مشاهده گرديد ، يکي از فروشندگان فروشگاه بصورت ماهرانه اي اقدام به سرقت و کش روي از داخل دخل مي نمايد که در اين رابطه متهم با هماهنگي مقام قضايي دستگير شد . 
اين مقام انتظامي تصريح کرد : متهم که مردي 35 ساله است ، در تحقيقات بعمل آمده در پليس آگاهي لب به اعتراف گشود و از سرقت يک ميليارد ريال وجه نقد از فروشگاه محل کار خود طي مدت يکسال پرده برداشت . 
رييس پليس آگاهي انتظامي استان کرمانشاه در خاتمه خاطر نشان کرد : متهم پس از تکميل پرونده روانه مرجع قضايي شده و با دستور مقام قضايي با قرار مناسب بازداشت شد ./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار