معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نرخ 400 تومانی ناهار و شام در این دانشگاه، برخی جزئیات ارائه غذا در بزرگترین دانشگاه غیردولتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران؛ محمودرضا اسفندیار، معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:در تمام واحدهای دانشگاه آزاد نرخ غذا یعنی ناهار و شام هر کدام به مبلغ 400 تومان ارائه می شود در حالیکه قیمت تمام شده هر پرس غذای دانشجویی برای ما بین 2600 تا 2700 تومان است.

وی همچنین در خصوص قیمت غذاهایی که در رستورانهای آزاد این دانشگاه ارائه می شود، تاکید کرد که سقف این غذاها بیشتر از 2500 تومان نیست.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه در شهریه ای که از دانشجویان اول هر ترم دریافت می شود مبلغی برای غذا دریافت نمی شود، اظهار داشت: برخی واحدهای دانشگاه آزاد برای دانشجویان کارت قابل شارژ غذا صادر می کنند که امکان صدور این کارت بستگی به توان نرم افزاری هر واحد دارد و به هر میزانی قابل شارژ است.

اسفندیار در این باره افزود: با صدور کارت مذکور، از دانشجو بابت غذا تا پایان ترم هیچ مبلغی برای ارائه غذا دریافت نمی شود.

این مقام مسئول دانشگاه آزاد قیمت غذا در این دانشگاه را پایین تر از قیمت دانشگاههای دولتی و مصوب صندوق رفاه وزارت علوم عنوان کرد و درباره واگذاری پخت غذا به پیمانکار، گفت: هر واحدی متناسب با امکاناتی که دارد با حفظ کیفیت و صرفه جویی اگر لازم باشد پخت غذا را به پیمانکار واگذار می کند یا اینکه طبخ غذا در همان واحد صورت می گیرد.

به گفته اسفندیار این بدان معنی است که همه واحدها برای واگذار کردن طبخ غذا به بخش خصوصی در یک ردیف قرار ندارند و واگذاری پخت غذا به بخش خصوصی در این دانشگاه، قانون نیست./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار