حماسه نهم دی ماه 1388 نقطه روشن دیگری در کارنامه بصیرت و ولایتمداری ملت ایران بود. ملت بزرگ ایران در این روز با مدد از آرمان سرخ نهضت عاشورا به صحنه آمد و غبار فتنه ای را که ماهها سعی در حاکم شدن بر فضای عمومی جامعه داشت، به کلی زدود و ننگ حسرت و ناامیدی را برای دشمنان باقی گذاشت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در ادامه این بیانیه آمده است: بی تردید خلق این حماسه شکوهمند تنها در سایه الگوگیری از قیام خونین کربلا و نیز اقتدا به راه پر فیض امام راحل (قدس سره) و شهیدان گلگون کفن، امکان تحقق داشت و در این میان نقش شهر خاندان کرامت، قم مقدس و مردم با بصیرت این دیار چون همیشه بارز و ظاهر بود.
پیام رسای مردم در خروش 9 دی پویایی و سرزندگی انقلاب شکوهمند اسلامی، آن هم پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی اش بود که جهانیان را بهت زده و دشمنان را ناامید ساخت. دشمنان خارجی و عوامل فریب خورده آنان در داخل کشور از قیام گسترده توده های ملت ایران در این روز، دانستند که صبر و خویشتنداری و نیز خروش و فریاد ملت مسلمان ایران، همگی در راستای آهنگ ولایت است؛ زیرا که این ملت فهیم، راه و رسم ولایتمداری را از مکتب پر فیض عاشورا آموخته و با جان و خون خویش عجین کرده اند.
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن گرامیداشت سومین سالگرد حماسه تاریخی 9 دی اعلام می دارد راه سعادتمندی و رستگاری، منحصر در تبعیت بی چون و چرا از آرمان های پرفیض امام راحل (قدس ره) و شهیدان و پیروی از اوامر و فرامین رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) است./س
برچسب ها: قم ، بیانیه ، روز نه دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.